Jump to content

007 nightfire codes hulp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi,

ik heb een paar codes gevonden op google alleen ik weet niet wat 2 betekenen en die woorden staan niet in het engels-nederlans woordenboek.

wat betekent:

unlock red shelby cobra?

ondgrendel rood.............?(weet ik al)(er staat R,R,L,L,UP en je moet de linker trekker toch in houden? hoe moet je dan die invoeren?

en:

unlock beserk racing

ondgrendel...............?

de volgende weet ik wel wat die betekent maar wat doet hij dan zeg maar in missies?

unlock trails

ondgrendel spoor/reels

kunnen jullie mij ook vertellen wat die vorige 2 doen?

ik heb nog een vraag over de cheat invoeren:

op internet las ik: please do pause end then hold the left sholderbutton in and typ the cheat then release te left sholder button for actevate the cheat.

heb ik het dan goed dat ik dan (op de gameq he)pause moet doen, linker trekker in moet houden, code invoeren en loslaten?

als ik dat goed heb dan klopt er iets niet wand bijvoorbeeld in de missie:veraad, doe ik bijvoorbeeld dubbel armor dus dan doe ik: pause,L trekker in houden code invoeren(X,Y,B,X,X) en L trekker loslaten en weer verder spelen en dan krijg ik geen armor dan is mijn leven nog steets het zelvde

(voor de duidelijk heid ik ben niet verder gekomen dan de missie veraad)

gr. gta fan man

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

1ste: Ongrendel rode Shelby Cobra (Shelby Cobra is een auto, weliswaar! Klik!)

Enkel het 2de: berserk-mode. Weet ik niet zeker wat het effect hiervan is in de game. En die rails weet ik ook niet, sorry!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...