eagle^ Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 er zitten 2 red balloons in de vice point mall. een in de boom en de andere??? waar zit die. Reageren
eagle^ Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Onder de trap jo bedankt he, meteen weer een vraag, waar zit die red balloon op t 2e eiland waar tommy zn huisje had. heb hem, maar hier komt mn laatste vraag; waar zit die red balloon bij het reuzenrad? Reageren
Isafdar Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Aan de achterkant moet je ff omhoog kijken. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 waar zit die red balloon bij het reuzenrad? Deze zit onder de W van het 'Chunder Weel'. Aan beide zijde van het reuzenrad zijn borden te vinden met deze tekst, je hebt degene nodig aan de kant van de weg. Dus niet aan de kant van de kermis maar aan de kant van de weg / hek . Reageren
eagle^ Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 bedankt, heb ze nu alle 99 Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 zo zo, niet slecht voor een auto radio jatter Maar ik heb ff een vraagje: Hoe kan je in het vliegtuig komen zonder je wapens te verliezen, want anders kan ik niet die balloons kapot knallen Reageren
NIELS_ Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 zo zo, niet slecht voor een auto radio jatter Maar ik heb ff een vraagje: Hoe kan je in het vliegtuig komen zonder je wapens te verliezen, want anders kan ik niet die balloons kapot knallen Je moet niet vliegen je moet een sniper hebben, of misschien kan het met de little willie(die heeft geweren aan boord), maar met een vliegtuig kan je sowieso geen driveby's doen.. Reageren
Jelle Leone Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik ben nog niet op het 2de eiland maar ik heb geprobeert alle RED BALLOONS te vinden maar er zijn er heelveel die ik niet kan vinden ( ik heb wel zo'n kaartje ) ?? HEb je dan een vliegtuig of heli nodig of zo. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Ik ben nog niet op het 2de eiland maar ik heb geprobeert alle RED BALLOONS te vinden maar er zijn er heelveel die ik niet kan vinden ( ik heb wel zo'n kaartje ) ??HEb je dan een vliegtuig of heli nodig of zo. De Heli's spawnen helaas nog niet als je nog niet op het 2 deel kunt komen van Vice City. Je moet eerst de missie 'From Zero to Hero' van 'Lance' voltooid hebben . Hierna spawnen alle voertuigen dus . srry, je begreep me verkeerd, ik bedoel niet vliegtuig maar vliegveld Kijk eens naar mijn Quote , ik beantwoorde Jelle Leone's vraag. Over de jouwe, pak een Ak of Sniper en schiet door het poortje heen de 'Red Balloon' kapot. Bewerkt: 15 november 2006 door ASPHALT Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 srry, je begreep me verkeerd, ik bedoel niet vliegtuig maar vliegveld Reageren
NIELS_ Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik ben nog niet op het 2de eiland maar ik heb geprobeert alle RED BALLOONS te vinden maar er zijn er heelveel die ik niet kan vinden ( ik heb wel zo'n kaartje ) ?? HEb je dan een vliegtuig of heli nodig of zo. De Heli's spawnen helaas nog niet als je nog niet op het 2 deel kunt komen van Vice City. Je moet eerst de missie 'From Zero to Hero' van 'Lance' voltooid hebben . Hierna spawnen alle voertuigen dus . Nee, niet alle, de Hunter bijvoorbeeld komt pas het finishen van de storyline. Reageren
eagle^ Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 om de red balloon in het vliegveld kapot te knallen zorgde ik ervoor dat ik een paar wanted sterren had. de politie volgde me in het vliegveld sloeg ze dood en pakte het pistool. zo kon ik de ballon kapot schieten. Reageren
chopperboy Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 weet niet of het ontopic is maar wat krijg je als je de red balloons hebt gehaald? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Bij alle Red Balloons krijg je een geweer wat lijkt op een M60 van Vice City en Liberty City Stories. kan geen screens maken dus hellaas. Ik weet niet meer hoe die heet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.