Jump to content

Hulp nodig bij missie NICE PACKAGE

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hulp nogdig bij de missie Nice Package van Umberto Robina.

Ik heb hem al 5 keer geprobeert maar het lukt mij niet.

Kan iemand mij helpen ???

Geplaatst:

Op 'WiKiGTA' staan ook al veel missies en die zullen waarschijnlijk van het weekend wel af zijn en je hebt geluk want deze missie staat er ook al op en die kun je 'hier' vinden. Maar ik zal je deze missie wel even kort uitleggen. In deze missie moet je achter een pakketje aan, maar je bent niet de enige die hier achter aan gaat. Op de radar kun je als ik het me niet vergis zien waar het pakketje is, maar eenmaal daar aangekomen kom je erachter dat Hilberto het pakketje al heeft.

Je moet het dan van hem af pakken om het mee tenmen, maar als andere het al van Hilberto afpakken, dan is het natuurlijk gebeurt. Er zijn wel een aantal tips, bijvoorbeeld je moet een volle Armor en Health hebben. En een sterk wapen voor een Drive-by is ook niet af te raden. Ook kun je een snelle weg proberen, bijvoorbeeld in rechte stukken, maar let wel op dat de VCPD je niet in de weg staat. Ik heb het maar even zo geformuleert omdat ik niet precies meer weet waar je heen moet en dergelijke.

Geplaatst:

Fijn dat het is gelukt!

Maar ehm... je mag niet dubbelposten.

Hiervoor zit er onder je bericht de EDIT knop.

Maar nog veel plezier met VCS ;) .

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...