X-Qyeh Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Hoi, ik heb heel erg veel muziek op mijn computer, en in sommige daarvan zijn de stukjes erg mooi. Zo nu dan heb ik de vraag, is er een programma om deze stukjes eruit te kopieëren. (Het liefst dat het muziek nummer intact blijft.) Ik heb het al een aantal keer met de standaard geluidsrecorder geprobeert, (Daarmee heb ik ingestelt dat Geluisrecorder alleen opneemt wat er op de computer afspeelt.) maar dit geeft niet de muziek kwaliteit die het nummer zelf had... Dus denk ik, dan moet er zeker weten wel een goed programma hiervoor in aanmerking komen en dat ik hier dus voor kan gebruiken. // Alvast Bedankt // X-Qyeh Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Je kan de Acoustica MP3 Audio Mixer gebruiken. wel met trial van 8 dagen. Ik hoop dat ik geholpen heb. Bewerkt: 15 november 2006 door PHXRMX91 Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Ik gebruik zelf voor zulke dingen mp3DirectCut. Dat is freeware. Je kunt de uitgeknipte delen opslaan en dan het bronbestand heel laten. Vrij simpel in gebruik dus zeker handig. Ik weet alleen niet of het bestand ook werkt op anderte geluidsbestanden behalve mp3. Gezien de naam denk ik van niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.