Jump to content

stuk brug in easter-basin

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet of het jullie opgevallen is (vast wel), maar ik zie telkens als ik door easter-basin in san fierro rijd een stuk weg/dubbeldeks brug staan, die gewoon ergens begint, een paar meter verder stopt hij weer. ik vraag me toch af wat hij voor doel heeft. er rijden helemaal geen auto's op, en begint en eindigt in het gras, dus sluit niet aan op de weg, maar ligt nog naast het voetpad. Tussen dit voetpad en 'de doelloze brug' ligt nog een strook gras. Wat is hier dus het doel van van deze brug?

Hier een screen ervan:

http://img242.imageshack.us/img242/5578/gallery27gj6.jpg (de brug staat dus op deze afbeelding aan de linkerkant :) )

Nog een screen:

http://img244.imageshack.us/img244/2503/gallery26qn3.jpg

Bewerkt: door remco_17
Geplaatst:

Dat is tog ook in de buurt van je garage in Doherty :?

Ik zou het niet weten :bonk:

misschien is het een Stunt Bonus

Geplaatst:

je kan er een jump maken. volgens mij is het gewoon een stukje oude snelweg en er is een nieuwe gekomen en dit stuk is blijven staan om whatever de reden ook is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou in het vervolg kleinere plaatjes posten, maar nu ontopic: Deze brug is inderdaag doelloos maar bij een andere brug hier vlakbij is ook een zoiets, een paar op- en afritten, deze worden echter later in het spel wel 'gerepareerd'.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

ja, dat is idd in de buurt van je garage in doherty

Off topic: hoe kom je aan die oranje auto (lamborghini denk ik) in je plaatje onder de berichten? is die auto een mod voor in SA?

groetjes

@vwo'er: ik had het zelf in de gaten en heb dus nog een link gemaakt van die plaatje :) maar toch bedankt

je hebt bij de garage in doherty waar je je auto kunt aanpassen, daar naast het station een snelweg, maar aan een kant van die snelweg staan pionnen? is dat zo eenstuk dat later in het spel gerepareerd wordt?

Geplaatst:

Hier is al heel vaak wat over gezegd. Het doel van het stuk snelweg is simpel: Er is in 1988 een aardbeving geweest in San Fierro. Daarbij is ook dat stuk snelweg beschadigd geraakt. Dit heeft men daarna laten staan. De bloemen die daar liggen, zijn een soort gedenkteken voor de slachtoffers.

Ook zijn er huizen rond je garage ingestort, wat de grote bouwput daarachter verklaard.

Niets raars dus, geen Easter Egg. ;)

Geplaatst:
waar heb je die info vandaan flying?:D

zou ik ook wel willen weten.

maar ik had het toch half bij het rechte eind. het is ook geen unieke jump, heb ik getest.

Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft Flying Dutchman het jaartal verkeerd en bedoeld hij 1989.

In dat jaar was er in San Francisco een zware aardbeving die de Loma Prieta aardbeving wordt genoemd. Van deze aardbeving zijn vooral de ingestorte stukken snelweg bekende beelden. Aangezein San Fierro een verwijing naar San Francisco is lijkt het voor de hand liggend dat deze ingestorte stukken weg daar naar verwijzen.

Geplaatst:

jah het is mischien een EE maar ik denk dat rockstar het ook heeft bedoelt om in de politie garage te komen dat is als je met voldoende snelheid hebt op dat stukje voor de garage te komen.

:puh::puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...