kevin software Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Hallo Ik ben een trainer voor gta aan het maken maar ik gebruik "visualbasic 6.0" mischien kennen jullie dat progammatje. daar maak ik een trainer mee maar het lukt niet (snap er geen bal van van modding) wie kent het progammatje visualbasic en gebruikt het ? wil die gene mij vertellen hoe dat dan moet M.v.g Kevin software Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Hallo Ik ben een trainer voor gta aan het maken maar ik gebruik "visualbasic 6.0" mischien kennen jullie dat progammatje. daar maak ik een trainer mee maar het lukt niet (snap er geen bal van van modding) wie kent het progammatje visualbasic en gebruikt het ? wil die gene mij vertellen hoe dat dan moet M.v.g Kevin software Ten 1e, hoe kan je al bezig zijn als je nog neit eens weet hoe het programma werkt. Te 2e kon je wel verder gaan in je 1e topic. En er zijn neit zoveel mensen die hier met VB gebruiken om sa te modden, de gene die dit wel kunnen zullen je denk ik niet helpen, omdat je totaal geen ervaring hebt met het programma. Ga eerst eens wat tuts volgen van dat programma voor de basis functies ofzo, en vraag het dan opnieuw... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.