Jorair Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Hey allemaal, ik wou de N00bmode V2 nog eens downloaden, maar sinds de site vernieuwt is staat hij er nog niet op. Weet iemand soms waar ik hem ergens anders kan downloaden? (ik weet dat er al topics over zijn, maar daar vond ik het niet) bedankt. Jorair Bewerkt: 15 november 2006 door Jorair Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Hey allemaal, ik wou de N00bmode V2 nog eens downloaden, maar sinds de site vernieuwt is staat hij er nog niet op. Weet iemand soms waar ik hem ergens anders kan downloaden?bedankt. Jorair Ja hoor, je kan hem »hier« nog vinden. Veel plezier ermee! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 gewoon op downloads klikken Reageren
nathan7 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Mijn GTA:SA loopt vast als ik mijn game laad Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Mijn GTA:SA loopt vast als ik mijn game laad Heb je de n00bmode geinstalleerd (aangezien dit het onderwerp van dit topic is)? Houd er dan wel rekening mee dat de savegames die je had niet meerwerken, en zal je dus overnieuw moeten beginnen. Heb je de n00bmode niet geinstalleerd, dan is de vraag of je een savegame hebt gedownload of zelf hebt gespeeld. Als je de savegame gedownload hebt, moet je wel de goede versie kiezen. Heb je versie 1, dan moet je een savegame van versie 1 nemen. Heb je versie 2, dan moet je een savegame van versie 2 nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.