Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Hallo ik heb dit topic geplaatst omdat er nogal veel voertuigen zijn die er wel moeten zijn maar niemand ze nog heeft gevonden. Neem er een paar : dodo, de skywolf en zo nog een paar voertuigen. Als je een leuk nieuw voertuig hebt gevondne plaats hier dan je screens of vraag er naar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 je zegt er nu wel even doodleuk 2 maar volgens mij zijn er niet echt heel veel meer hoor zowel bring it on Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) jah er staan er geloof ik meer op wikigta dan er eigenlijk zijn in het spel want ik heb dodleuk ziten zoeken naar de dodo en de skywolf maar weinig resultaat oohh en kijk ik heb deze screen gevonden vane en billboard met een auto er op die ik nog niet heb gezien en in elke gta zit vaak wel een billboard van een auto en meestal zit hij er in maar deze heb ik nog niet gezien in vice city stories en als je aan de rechterkant van je midland hotel ergens tussen de bosjes kijkt dan moet daar ergens een docks zijn en daar heb je een buy icoon en kan je een bovver 64 aanschaffen kopen dus misschien leuk om te weten Bewerkt: 15 november 2006 door Rickos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 en als je aan de rechterkant van je midland hotel ergens tussen de bosjes kijkt dan moet daar ergens een docks zijn en daar heb je een buy icoon en kan je een bovver 64 aanschaffen kopen dusmisschien leuk om te weten Of je kan hem kopen bij je eerste savehuis op het tweede eiland na de missie "White Lies": Vriendelijk Groeten, Mickey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Hebben jullie het al gezien de banshee heeft een nieuwe look... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Hebben jullie het al gezien de banshee heeft een nieuwe look... geen nieuwe look die had hij in gta vc ook al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 De Infernus maakt een heel ander geluid dan in GTA Vice City dat vind ik echt jammer in GTA Vice City maakt de Infernus een heel mooi lekker geluid nu niet meer. Gelukkig maakt de BansHee nog een heerlijk geluid zoals in GTA Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 heeft er iemand nog paar screens van de skywolf een waar hij te vinden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 Mooie hovercraft echt cool. Ik hoop dat ik GTA:VCS Heel snel heb. Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 jah er staan er geloof ik meer op wikigta dan er eigenlijk zijn in het spel want ik heb dodleuk ziten zoeken naar de dodo en de skywolf maar weinig resultaatoohh en kijk ik heb deze screen gevonden vane en billboard met een auto er op die ik nog niet heb gezien en in elke gta zit vaak wel een billboard van een auto en meestal zit hij er in maar deze heb ik nog niet gezien in vice city stories en als je aan de rechterkant van je midland hotel ergens tussen de bosjes kijkt dan moet daar ergens een docks zijn en daar heb je een buy icoon en kan je een bovver 64 aanschaffen kopen dus misschien leuk om te weten een ingame screen zou wat duidelijker zijn . maar ja al de screens van mij staan in de screenshot thread . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.