Relatief Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Het lukt gewoon niet, er blijft steeds een ventje leven. Ik zou het heel fijn vinden als iemand dit zou doen. Voor mij part gebruik je cheats, als het tenminste maar geen blijvende cheat is. GTASAsf2.b
Typhoon Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Mission Passed: Wrong side of the Tracks! Beloning: Respect+ Cheats/mods gebruikt: geen Veel plezier en succes bij het spelen van GTA SA! Bewerkt: 15 november 2006 door Typhoon
NandroDavids Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Het lukt gewoon niet, er blijft steeds een ventje leven. Ik zou het heel fijn vinden als iemand dit zou doen.Voor mij part gebruik je cheats, als het tenminste maar geen blijvende cheat is. Ik zal een poging wagen Edit: Typhoon is duidelijk meer getraind in dit soort dingen dan ik, gezien de 8 seconden die hij sneller was Edit 2: Leuk hoor Typhoon, doe ik een keer een poging, geef je me nog geen kans
Relatief Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik ben waarschijnlijk nog nooit zo snel geholpen! Harstikke bedankt
Recommended Posts