Jump to content

MSN doet raar, hulp!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb problemen met mijn MSN. Ik kan met niemand praten want er staat de hele tijd dat het bericht niet verzonden kon worden. Ik snap er niks van, ik kan internetten enzo, maar MSN Messenger wil niet chatten, terwijl ik wel kan aanmelden, kan iemand me helpen????

Geplaatst:

Iedereen die MSN gebruikt heeft dit probleem. Niemand kan tegen elkaar praten of elkaars berichten ontvangen. Waarschijnlijk zijn ze ergens meebezig alleen wat weet ik niet precies.

Moved > Comuter Forum (Software).

Geplaatst: (bewerkt)

Meen je dat (bedankt voor snel bericht, en excuses voor verkeerd forumgedeelte) ik dachtdat het aan mijn computer lag en dat de anderen wel konden praten....NUweet ik het eindelijk, dank je wel/....

Bewerkt: door Thomas Crown
Geplaatst:

Meestal is zoiets gewoon een 'standaard' foutje, als je je pc opnieuw start of even wacht is het meestal weer verholpen. Heb je trouwens al de help en los het probleem op functies gebruikt? Dat wil ook nog wel eens werken.

Mvg, Moonbeam

Meestal is zoiets gewoon een 'standaard' foutje, als je je pc opnieuw start of even wacht is het meestal weer verholpen. Heb je trouwens al de help en los het probleem op functies gebruikt? Dat wil ook nog wel eens werken.

Mvg, Moonbeam

Heb ik al twee keer gedaan, niet gelukt.

Zoals hier te lezen is zijn er "enkele functies" niet beschikbaar, oftewel, je kunt niet chatten :O.

Dus iedereen die MSN heeft kan niet praten totdat het probleem of update is verholpen???

>>> Door .Levi.: Juistem.<<<

Ohh ooh, dat kan lang duren denk ik, maar raar dat Mario niets heeft met MSN......

>>> Door .Levi.: Het heeft volgens mij alleen te maken met Windows Live Messenger althans dat vermoed ik. EDIT: Het is ook zo op Windows Messenger, dus waarschijnlijk heeft heel MSN-netwerk er last van.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Bij (volgens mij) iedereen doet msn het niet. Bij mij gaan ze in hun naam een bericht schrijven en dan offline, online. Dit is zeer irritant dus moet Messenger het ff snel oplossen, heeft iemand miss ene telefoon nummer van messenger? :clown::engel:

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk nog nooit geen problemen gehad met messenger, en nu ook niet,

maar ik merk wel dat steeds iedereen zich af en aanmeld, en dat is echt irritant.

Geplaatst:

Iemand werd er idd ook boos over van dat online, offline gedoe. Ik zelf ook wel, maar dank jullie wel voor de reactie, ik wilde al bijna een nieuwe account aan maken.

Geplaatst:

Het heeft waarschijnlijk niks met je MSN-versie te maken, de servers van Microsoft liggen deels plat, en Mario had waarschijnlijk geluk :puh:.

Volgens mij is het probleem net verholpen, ik kan weer praten met Dutchy3010 :O. Hmm, nu al niet meer... heel erg wisselvallig is MSN vandaag.

EDIT: soms wil het helpen als je je status op offline zet, soms ook niet, het kan ook gewoon toeval zijn.

Geplaatst:

Ik heb msn messenger Live en het zelfde probleem, ik dacht al wat is er in vredesnaam allemaal aan de hand. Nu ben ik in iedergeval op de hoogte :) Wel iritant maar hopen dat het snel verholpen wordt.

Groet gammie :cya:

Ik kan nu weer praten, hopelijk blijft dit zo......

Laat maar, doet niet meer.....

Het valt op dat je eerst wat kan zeggen en daarna niks meer............

Weet iemand hoe dit allemaal komt????

Bewerkt: door Thomas Crown

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...