Jump to content

Invoegen nieuwe auto's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik werd niet erg veel wijzer uit de andere topics :puh:

Hoe moet ik nieuwe auto's invoegen in GTA VC?

Ik ben deze auto's wel zat :puh:

Ik heb een paar bestandjes waarin de auto's zitten, maar dan??

Kan iemand ook de link geven van een goede Img Tool? Volgens mij heb ik iets verkeerds :puh:

Maar dan? Hoe moet ik die auto's dan ook daadwerkelijk invoegen??

BVD,

Simon

Geplaatst:

Beste Siempie,

De auto's uit Vice City bestaan uit twee verschillende bestanden (namelijk de txd en de dff) die in een archief bestand zitten (de .img bestanden). Deze archieven kun je openen met de IMG-Tool, die hier te downloaden valt. Met deze tool moet je de gta3.img openen en de orginele bestanden vervangen door de gedownloade bestanden die in de zip/rar file zaten. Alles staat hier perfect uitgelegd door Eclipse. Daarmee zou je er uit moeten kunnen komen. Blijkt dit toch te moeilijk voor je (erg onwaarschijnlijk) dan bestaat er ook nog de Vice City Mod Manager, kortweg VCMM. Dit is naar mijn mening de enige goede modinstaller voor GTA. Deze modinstaller gebruikt namelijk een eigen extensie (.vcm) voor de mods die hij installeerd. Daardoor is het aantal mods helaas wat minder, maar hier zijn er toch aardig wat te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...