Jump to content

low ping

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar servers bij favorits staan van cod2 nu is het probleem dat ik er niet meer bij kan vanwege dat de server alleen voor low ping is.

Hoe kom ik an low ping.

Geplaatst:
Ik heb een paar servers bij favorits staan van cod2 nu is het probleem dat ik er niet meer bij kan vanwege dat de server alleen voor low ping is.

Hoe kom ik an low ping.

Ik krijg bij CoD meestal een hoge ping als ik veel heb aanstaan. Ik zet dus altijd mijn download progamma's, en MSN uit, en ik sluit internet af. Zo scheelt dat weer voor het geheugen, en heb je een lagere ping. Ga bijvoorbeeld maar eens downloaden terwijl je CoD speelt. Je zult zien dat je ping omhoog schiet. Volgens mij kun je via CTRL - ALT - DEL ook nog wat processen uitzetten die niet belangrijk zijn. Welke dat zijn weet ik zo niet.

Geplaatst:

je ping is de snelheid van het netwerk tussen 2 computers in milliseconden. hoge ping is slecht, lage ping is goed. zet zo veel mogelijk onnodige programma's die internet gebruiken zoals msn, limewire, torrentdownloaders, internetexplorer uit en je ping word lager

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...