~Lance Vance Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Kan iemand me aub de patch geven waarmee ik GTA SA v1 krijg want nu kan ik SAMP niet spelen plzthxbye Reageren
BaasB Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Kan iemand me aub de patch geven waarmee ik GTA SA v1 krijg want nu kan ik SAMP niet spelenplzthxbye je bedoelt denk ik SA:MP 0.1b Client? Daar heb ik wel een patch voor, hij staat onderaan de bijlagen van deze post. Het is heel simpel, je download de patch, je installeert hem, en als het goed is start SA:MP zich dan vanzelf op. Veel plezier ermee. EDIT: nee dat bedoel ik niet ik bedoel die patch waarmee je GTA san andreas van v2 naar v1 kan patchen... Oh, je bedoelt die patch. Ik heb hem even voor je opgezocht, klik hier om hem te downloaden: Klik. browser_fix_01b.zip Bewerkt: 15 november 2006 door BaasB Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) nee dat bedoel ik niet ik bedoel die patch waarmee je GTA san andreas van v2 naar v1 kan patchen... want ik heb hem weer geinstalleerd maar ik heb v2 en daarmee werkt SAMP niet en ik kan die patch niet meer vinden :( Bewerkt: 15 november 2006 door Lance Dance Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 nee dat bedoel ik niet ik bedoel die patch waarmee je GTA san andreas van v2 naar v1 kan patchen...want ik heb hem weer geinstalleerd maar ik heb v2 en daarmee werkt SAMP niet en ik kan die patch niet meer vinden :( Die patch die je bedoeld voor het downloaden kun je »hier« direct downloaden. Als je hem de volgende keer niet weer kan vinden, check dan »dit« topic. Daar kan je hem namelijk vinden, veel plezier ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.