NICKKKKK Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 okee ik weet hoe ik moet cripte alleen wil ik nog weten waar ik ze kan downloaden alvast bedankt(K) grdz nickkk Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 gaat iemand mij nog helpen Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Je hebt meer kans om geholpen te worden als je het gewoon rustig afwacht. Zodra iemand het antwoord weet krijg je vanzelf een reactie. Daarbij, dubbelposten is niet toegestaan op het forum, dus het doet eerder kwaad dan goed vrees ik. Geduld, geduld, geduld...... Reageren
quincy225 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Je hebt meer kans om geholpen te worden als je het gewoon rustig afwacht. Zodra iemand het antwoord weet krijg je vanzelf een reactie. Daarbij, dubbelposten is niet toegestaan op het forum, dus het doet eerder kwaad dan goed vrees ik. Geduld, geduld, geduld...... Gedult ventje Misschien moet je leren googlen (maakt niet uit of je geen engels KAN!!!!) Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 eey quinsy houd je *** eens ik heb ruzie met jou op xfire niet op het gta forum duidelijk laat andere mensen erbuiten wil je n**b Reageren
quincy225 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 eey quinsy houd je *** eens ik heb ruzie met jou op xfire niet op het gta forumduidelijk laat andere mensen erbuiten wil je n**b Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Beiden kappen nu met dat geruzie, doorgaan > warn. @NICK Als je de Pawno Compiler voor SA-MP wilt hebben moet je de server downloaden vanaf de SA-MP Site, linkje staat bovenaan op dit forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.