JwNoob Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Hey mensen! Ik had wat geprobeerd en dit is er uit gekomen.. ( 1 van me eerste signature ) Groet Jw Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Ik vind um erg mooi maar meer effecten zouden nog betere resultaat opleveren (maar niet te veel). Minpunten Die banden hadden wat lichter gekunt. Je tekst kon ook wat beter. Ik vind um best wel leeg Geen border wat nu juist mooi kon zijn (vind ik). Pluspunten Mooie rook effect. Mooie licht effect. Goed voor een van je eerste siggies. Conclusie 7/10 Bewerkt: 15 november 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Heel mooi gedaan, echt knap. Goed dat die lichten echt zo achterblijven. Mooi rook bij die wielen. Goed gedaan dat die willen zoo 'trillen' zegmaar. Ik vind het echt knap, maar volgens mij si er niet heel veel aan gedaan dus een 8.5/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Hey Jiawei. Ik vind dit op het eerste gezicht een best mooie signature. Maar ik kan hem nog niet echt beoordelen want ik heb het orgineel niet gezien. Dus kan je die even posten. Dan rate ik verder Reageren
M4X Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Mooie sig JWNoob, ik zie dat er best veel aan gedaan is. De rook is erg mooi, maar die rode lijnen had je beter wat minder ver kunnen laten doorlopen of laten uitfaden, zo ziet het er niet zo heel erg realistisch uit. Je naam mag er ook wel wat groter op, op een velg ofzo zou nog mooier zijn. Het font is wel redelijk, maar 't moet allemaal wat meer uit die linkerhoek komen. Voor de rest vind ik effectje bij de linkerauto wel grappig, al had er in die auto wel wat meer snelheid gemogen, bij de rechterauto zie je veel beter dat hij echt rijd. Kan je ff het origineel erbij posten ik ben wel benieuwd wat je voor de rest allemaal zelf hebt gemaakt Nu geef ik hem een 7.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.