Jump to content

Soccerproject

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Speelt er hier nog iemand SoccerProject? Het is echt een gaaf online manager spel, voor degenen die het nog niet spelen, probeer het ééns door hier te klikken en je te registreren, ik durf te wedden dat je volgende week verslaafd bent! :)

Bewerkt: door Sepo
Geplaatst: (bewerkt)
Speelt er hier nog iemand SoccerProject? Het is echt een gaaf online manager spel, voor degenen die het nog niet spelen, probeer het ééns door hier te klikken en je te registreren, ik durf te wedden dat je volgende week verslaafd bent! :)

Lees de regels eens :{ in ''Algemeen Games Forum'' heb je ook al het zelfde onderwerp, waar door een Global Moderator een slotje erop heeft gezet. En vervolgens is verwezen naar een topic waarom het niet is toegestaan (Lees topic)

Het is niet de bedoeling om daardoor in andere forum gedeeltes door te gaan met ''reclame'' maken.

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Collega .Levi. heeft inderdaad 2 topics gesloten met dezelfde tekst, maar heeft daarbij dit topic opengelaten voor reacties. Dus deze mag gewoon open blijven. We waarderen absoluut de bedoeling het forum schoon en netjes te houden Gammie, maar laat het "op de vingers tikken" van leden maar aan de crew over. Daar worden we tenslotte bijzonder goed voor betaald :)

Geplaatst:

Ik speel wel Online Soccer Manager (OSM).. Ik zal deze ook even proberen ;)

't is echt geweldig

al 30 man momenteel :) bedankt

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...