Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 nou jullie gebruiken vaak PS CS2 dus ik kijk op adobe.nl voor de trial duurt het 6 uur XD. hoe hebben jullie photoshop geinstalleert?? Reageren
Koopa Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik downloade de trial van de Adobe Website en toen heb ik het illegale dingetje gedaan. Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) *verwijderd*, ahum >>> Door .Levi.: Laat het even duidelijk zijn. Iemand helpen met iets wat een illegale doelstelling heeft is niet toegestaan, ook al vertel je niet alles je leidt iemand er wel naartoe. Alleen legaal svp.<<< Bewerkt: 15 november 2006 door .Levi. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Misschien kun je ergens een snelle mirror vinden. Dan gewoon de licentie kopen via Adobe, en die invoeren. Wees er wel zeker van dat je de nieuwste versie download, anders kan de registratie fout gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.