Jump to content

Winkelroof


anoniempje

Recommended Posts

Volgens mij moet je geld pakken maar ik ben nu bij de juwelier en nergens ligt geld ofzo :blink:

En bij de bank ligt volgens mij ook maar 1 of 2 geld pakjes

Je kan met de missie: The job een bank overvallen.

ik heb gta vice city 9 keer uitgespeeld maar het is echt saai ik verheug me op san andreas

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Leuk gezegd, maar wie weet nu dat die Admiral onverwoestbaar is. Dan moet je ook nog eens weten waar alle winkels zitten. Je moet het geluk hebben dat de kogelvrije Admiral niet perongeluk verdwijnt. Je moet niet de pech hebben dat de politie je niet uit je auto trekt. Ik vind dat wat jij zegt echt bijna onmogelijk is. Iedereen die deze raad dus opvolgt moet op z'n minst aan de volgende eisen voldoen.

1. Hij moet een huis met garage hebben omdat je bij Guardian Angels niet overal kunt komen.

2. Hij moet weten dat de auto van Diaz onverwoestbaar is.

3. Hij moet weten welke winkels je allemaal moet overvallen.

4. Hij moet het geluk hebben dat de verkoper niet een keer bukt voordat je op z'n kop richt.

Er is ergens op een vreemde taal site een plattegrond met alle winkels die je moet overvallen te downloaden. Ik kan je in ieder geval wel een paar geven die ik zelf weet.

1. Alle hardware stores. (in little-havana en ocean beach)

2. Bij de Mall in Vice Point 4 winkels

3. Café Robina van de Cubanen.

4. Een winkel schuin tegenover de Pizza shop in Downtown (zowel links als rechts)

5. De winkel naast het politie bureau en de ice cream factory in little havana

6. Een winkel vlak in de buurt waar je 2 agenten in een garage moet lokken

7. Een winkel rechts van het ziekenhuis in Vice Point

8. Een winkel ietsjes verder dan de Pay 'n' Spray in Little Haïti

9. Een winkel waar race-kleding te koop is vlakbij het Taxi Bedrijf in Little Haïti

Ik hoop dat iedereen nu ongeveer weet waar alle te overvallen winkels zijn. Het kenmerk van de winkels is ook dat de verkoper heel zenuwachtig naar je zit te kijken en als je een wapen trekt en niet op z'n kop richt meteen bukt en het alarm af laat gaan en als je het op z'n kop richt hij je strak aankijkt en met regelmaat geld geeft en na de 2e keer krijg je er ook politie-sterren bij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
:D je kan ook gewoon overvallen zonder dat het alarm afgaat gewoon richten met een shotgun dan wachten tot hij !2!pakjes heed laten vallen dan richten losaten en het alarm gaat niet af dit lukt niet bij ammu nation ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij is dit alleen bij PS2, maar dat je de ammu-nation's niet kon overvallen wist iedereen al. Maar bij 2 pakjes krijg je al één wanted ster, dus het lijkt me sterk dat het alarm dan niet afgaat als je wegloopt. Meestal bukt de vriendelijke winkelier en doet jouw niks meer. Wat jij met hem doe is natuurlijk jouw keuze...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je geld pakken maar ik ben nu bij de juwelier en nergens ligt geld ofzo :blink:

En bij de bank ligt volgens mij ook maar 1 of 2 geld pakjes

:ph34r: :ph34r: je moet met lege handen op de toonbank gaan staan en dan trek je je pistool en die moet je dan op de winkelier richten... hij zal daan langzaam aan geld geven... na twee of drie pakjes biljetten mot je hem omleggen en dan maken dat je wegkomt...!! :ph34r: :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...