Jump to content

Winkelroof


anoniempje

Recommended Posts

Dat hoeft volgensmij niet persé met een laserscope. Als je meteen na het eerste pakje met een wapen dat meteen fataal is (dit zijn de volgende wapens) gaat het alarm met een beetje geluk evenwel niet af. De wapens die in één keer fataal zijn zijn de volgende.

1. Colt Python (pistool dat te koop is bij Ammu-nation in Downtown)

2. Ruger

3. M4

4. Alle shotguns (dacht ik, eerste (te koop in Ocean beacht) weet ik niet zeker

5. Sniper Rifle

6. PSG-1 (laserscope)

7. Minigun (bij 60 hidden packages

8. M60. Bij de missie Pnom Phen '86 en later te koop bij Phil

9. Misschien de vlammenwerper, weet ik niet helemaal zeker.

Je kunt het beste de Colt Python gebruiken omdat dat de enige is waar je mee kunt sprinten. Jammer genoeg kan je met niet één wapen lopen en schieten tegelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als je het zó ga bekijken is het helemaal makkelijk. Ik heb ook ergens een keer een mod gezien dat Tommy wanneer je gewoon 'vooruit' induwde hij even hard ging als normale voetgangers en niet ging 'joggen' Met mods kan je alles wel. Het is de kunst om het zonder mods te kunnen. Maar winkels overvallen is volgensmij niet eens zo heel erg moeilijk. In geen enkele winkel is iemand aanwezig die je iets doet. De winkelier zelf kijkt je heel verschrikt aan of springt onder te toonbank om te kijken of de verf er nog wel goed opzit :D. Dat hadden ze wat mij betreft ook wel wat moeilijker mogen maken. Trouwens in de stats staat ook Assassination Contracts completed 0 out of 5 tot 5 out of 5. Weet iemand welke missies hiermee bedoelt worden. Volgensmij is één ervan de missie The Job. Maar ik weet het niet zeker. Weet iemand de missies die je hiervoor moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Assassination contracts zijn de telefoonmissies (met 'assassin' wordt 'huurmoordenaar' bedoeld). Dit zijn dus de missies die je krijgt via de payphone van de man die je 'mr. Teal' noemt, omdat hij niet weet dat Tommy Teal's telefoon gejat heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt. Ik dacht eerst dat het de missies: Treacherous Swine, The Job, Keep your friends close..., Cap the Collector en Psycho Killer waren. In die missie moet je namelijk ook als 'moordenaar' spelen. Wat ik trouwens vreemd vind is dat je de Hardware-stores kan overvallen. Die staan gewoon aangegeven op de kaart, wel vreemd, eerst kan je er wat gaan kopen en vervolgens dezelfde winkel overvallen met de wapens die je er gekocht hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...