kees1991 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 als ik in 3ds een bewegend .gif plaatje als texture gebruik. en ik set dat dan ingame. beweegt dat dan ook ingame of staat het gewoon sitl ?? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 nee volgens mij laat txdworkshop .GIF bestanden niet eens toe, en gta SA werkt daar niet mee. Om plaatjes bewegend te krijgen moet je met RW analyze een bestaande dff uit gta halen waar gebruik is gemaakt van bewegend textures.. de gegevens daarvan meot je kopieren en overzetten naar je eigen dff, deze manier is alleen ontzettend veel werk om uit te zoeken en de onhandigste manier die er maar bestaat, plus dat ik ook neit zeker weet of ik het helemaal goed zeg. Je zult dus moeten wachten tot er een tool van gereleased wordt, wat nog wel even kan duren denk ik. Mvg Martijn. Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 oke bedankt. wel jammer dat dat niet kan. van anders zou je heel mooi een waterval kunnen maken. maar goet dat kan dus niet. grz ook martijn Reageren
Puma Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) JA, het is wel mogelijk. Het alleen mogelijk om .bmp en .tga bestanden in Txd's te gebruiken. MAARRRRRrrrrr... er is wel een mogelijkheid. Even een quoteje vanuit een ander topic, wat eigenlijk over hetzelfde gaat als dit topic: Dit zou je kunnen maken, maar dan zou je de originele RW Exporter van Rockstar nodig hebben. Dit is ongeveer hetzelfde als "Kams Script" , aleen kan je daar Animated UV's en dynamische textures exporteren. Helaas heefd Rockstar deze tool niet (en zullen ze denk ik ook nooit doen) vrijgegeven. Met andere woorden: met de huidige tools, is het niet mogelijk dit te maken. Je enige hoop is dat de metode om dit te maken achterhaalt word. SteveM en Dex zitten kort bij de doorbreking. Dus echt lang zal het niet duren.Vriendelijke groeten, DaBeast Een voorbeeldje van zo'n dynamische (bewegende) texture, zijn die paars/gele horizontale strepen die over de soort balk rollen bij het een casino in Las Venturas. Het is dus (nog) niet mogelijk om een animatie (.gif) afbeelding te gebruiken, maar als op een gegeven moment het geheim achter de RW Exporter wordt ontrafeld, is dit wel mogelijk (denk ik); je zult dan (denk ik) alle delen van de animatie apart moeten toevoegen in de .txd denk ik... maar dat is allemaal gissen dus vertrouw niet op mijn giswerk!! Grtz Puma. Edit: Ik had dit bericht al geposted voordat ik goed en wel het bericht van Pizzatonno had gelezen, misschien dat het een beetje dubbelop is maarja... sorry ! Bewerkt: 16 november 2006 door Puma Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 das niet erg. een betje meer info kan geen kwaat. bedankt hier voor. al kan ik er niet zo veel mee. maar ik hoop dat die tool er wel komt. lijkt mij wel gaaf. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Het is al mogelijk om ''animated UVW's'' aan te maken, kijk maar eens naar de volgende screens van Gforce: Het zal dus niet lang duren voordat er een tool komt, de enige vraag is of die tool ook vrijgegeven wordt... Reageren
kees1991 Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 cool. aleen wrm wel een tool maaken. maar hen dan niet vrij gefen. dat heeft niemand er tog wat aan ?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 cool. aleen wrm wel een tool maaken. maar hen dan niet vrij gefen. dat heeft niemand er tog wat aan ?? Dan weet je zeker niet wie ik met Gforce bedoel, hij is namelijk van Myriad islands. Die screenshosts komen ook uit Myriad Islands. De tool wordt dus gemaakt om het makkelijk te kunnen maken zonder moeilijk denkwerk, maar misschien blijft deze wel exclusief voor Myriad Islands, al hopen we natuurlijk van niet. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 MI heeft tot nu toe nog nooit iets niet released, dus dit zal ook wel public gemaakt worden. Het probleem is alleen dat het tot nu toe op een super onhandige manier gemaakt wordt wat meerendeels niet kan niet via een tool dus. Het kan dus best nog wel een tijdje duren voor daar iets handigs op gevonden is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.