quincy225 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Ik heb die tutrails (Spel Fout) gelezen voor dat je 5 voertuigen of een rij kan spawnen wat doe ik fout dit is mijn script! #include <a_samp> main() { print("\n----------------------------------"); print(" This is a blank GameModeScript"); print("----------------------------------\n"); } public OnGameModeInit() { return 1; } print("GameModeInit()"); SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } new Float:bikeY = 2606.451; // (Float/Single) De Y positie waar je wilt waar de rij begint. new count; // (Integer) Gebruiken voor de lus // BMX for(count = 0; count <= 5; count++) { // AddStaticVehicle(WagenID,PositieX,PositieY,PositieZ,Rotatie,Kleur1,Kleur2); AddStaticVehicle(481,-1422.32,bikeY,55.8,270.0,-1,-1); // Spawn het voertuig bikeY += 2.5; // Stop bij bikeY +2.5 zodat de volgende BMX niet op dezelfde plek staat. } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { printf("OnPlayerRequestClass(%d, %d)", playerid, classid); SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnGameModeExit() { print("GameModeExit()"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { printf("OnPlayerConnect(%d)", playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { printf("OnPlayerDisconnect(%d)", playerid); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { printf("OnPlayerSpawn(%d)", playerid); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { printf("OnPlayerDeath(%d, %d, %d)", playerid, killerid, reason); return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { printf("OnVehicleSpawn(%d)", vehicleid); return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { printf("OnVehicleDeath(%d, %d)", vehicleid, killerid); return 1; } public OnPlayerText(playerid) { printf("OnPlayerText(%d)", playerid); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(cmdtext, "/mycommand", true)==0) { /* Do something here */ return 1; } return 0; } public OnPlayerInfoChange(playerid) { printf("OnPlayerInfoChange(%d)"); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { printf("OnPlayerEnterVehicle(%d, %d, %d)", playerid, vehicleid, ispassenger); return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { printf("OnPlayerExitVehicle(%d, %d)", playerid, vehicleid); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { printf("OnPlayerStateChange(%d, %d, %d)", playerid, newstate, oldstate); return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { printf("OnPlayerEnterCheckpoint(%d)", playerid); return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { printf("OnPlayerLeaveCheckpoint(%d)", playerid); return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.