Puma Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Als ik in de MapEditor van Mta een boom draai, dan wordt 'ie plat ... Ik zal het even laten zien d.m.v. screens: Hier zie je een boom, recht, niks aan gedraaid ofzo: Nu heb ik de boom 90 graden gedraaid, zie resultaat hieronder: Ehm... heeft iemand hier nog iets over te zeggen? Reageren
RTS Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Hmm dat heb ik nog niet eerder gezien. Ik ben benieuwd of de boom ook nog plat is als je de map op een server plaats. Ik denk zelf van niet...dan ligt waarschijnlijk het probleem bij jou. Videokaart oid. Moved naar MTA Help Reageren
Puma Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Nee, dat is niet zo, het ligt niet aan mijn PC want anderen hebben het ook. Het gebeurt overigens niet bij alle bomen, maar bij een aantal.. Reageren
rubensanti Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 bij mij zijn bomen ook plat ziet er echt raar uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.