Smooki Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Yo Gamerz! Ik begrijp de missie : Cesar Vialpando niet goed... Ik kan me auto wel helemaal tunen maar ik zit met het probleem dat ik de missie niet begrijp met die pijltjes op de tuning beurs Hulp plz? Alvast dank! SmoOki <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) Ik begrijp de missie : Cesar Vialpando niet goed... Ik kan me auto wel helemaal tunen maar ik zit met het probleem dat ik de missie niet begrijp met die pijltjes op de tuning beurs Hulp plz? Je moet je auto laten bewegen op de muziek. Midden onderin je scherm staat een rondje. Vanaf rechts onderin komen pijltjes je scherm binnen. Als het pijltje naar links wijst, moet je de rechterstick naar links doen als het pijltje in het rondje is. Kortom: je moet de stick in de richting van het pijltje drukken. Bewerkt: 10 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooki Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Dank je wel! Zal het straks eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 je mjij ook met je moet met je rechter analoge stick gebruiken als er beneden een pijltje naar reechts komt moet ook met je analoge stick naar rechts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DavyVL Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik doe het zoals je het hebt gezegd maar telkens komt er weer Mission failed Wat doe ik fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 je moet ook op de muziek letten he Bovenin staat dan good of bad als je eindeigd met good dan heb je de missie klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Je moet meer punten dan die andere gast hebben. ( 3000+ ofzo.. ) Gewoon precies goed doen, dan voel je je controller vibreren. Dat is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.