kevin software Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 hallo ik wil zelf wel een trainer maken maar dat kan ik niet. Dus vraag ik of iemandt een trainer wilt maken voor missies bijvoorbeeld: F5 = missie 1 F6 = missie 2 F7 = missie 3 enz. maar kan dat eignlijk wel ? en dan heb ik nog een vraag : kan je in GTA SA (pc) een multie player mode doen??? zo ja Hoe dan Doei Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Beste Kevin, De trainer die je wilt maken, is er al. Het is een soort 'mission activator'. Dat betekent dat je alle missies kunt selecteren, en ze daarna spelen. Ik kan hem nu helaas niet vinden, misschien dat ik hem nog een keer tegen kom. Over de multiplayer mode: Er zijn 2 verschillende manieren om GTA San Andreas in multiplayer mode te spelen: - Multi Theft Auto Hier kun je tot nu toe alleen nog maar racen, en geen deathmatch spelen. De nieuwe, deathmatch versie word verwacht. - San Andreas Multiplayer Hier kun je al wél deathmatch spelen, en ook racen. Er komt een betere versie, word binnenkort verwacht. Kijk voor de multiplayer opties ook eens in het Multiplayer mods gedeelte van het forum.. Reageren
Barcelona Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Hey, Sorry, ik kan je niet helpen met trainers, want ik weet niets over dat soort dingen. Ik kan je wel helpen met de Multiplayers. In het spel zelf zijn er geen Multiplayer modes, maar wel op de PS2 en Xbox. Je kan alleen met een mod een Multiplayermode maken in het spel. Maar je kan wel de online mode van SA downloaden(het zijn geen officele online modes) De namen van de online modes heten MTA en SA-MP MTA is als je wilt racen en mensen beuken van een soort platform(dus je kan alleen maar in voertuigenrijden) SA-MP kan je ook lopen, maar je moet vooral mensen neerschieten.(Het is een Deathmatch mode) Je kan ook racen maar dat zijn gewoon mods die gemaakt zijn. Dit zijn de links voor SA-MP en MTA MTA SA-MP Succes! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 sorry voor de rotte opmerking maar als je er een wil maken maar je kan het niet waarom wil je het dan je kunt slechts proberen type bij G00gLe in mission selector of iets met misson en dan vind je wel iets kan even niet op de juiste naam gekomen als k m weet edit me post wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.