kevin software Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 hoi ik krijg na een tijdje als ik het spel speel steeds een paar strepen op m`n scherm . weten jullie hoe ik dat kan verhelpen zelf wwet ik ook wel wat steeds een andere resolutie selecteren Reageren
.Antonio Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 welk spel speel je? en dit hoorrt niet hier... Reageren
Crankeye Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Zou een admin hier ff een slotje op willen zetteN? Reageren
.Levi. Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Zou een admin hier ff een slotje op willen zetteN? Niet om slotjes vragen, zie Regels. Niet alleen Admins kunnen hier slotjes te zetten Slimm of ik kunnen dit ook nog. Ik begrijp heel goed dat kevin software dit hier post, hij dacht waarschijnlijk dat het met de Graphics van zijn computer te maken had. --Verplaatst naar Computer Forum-- (software) Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 hoiik krijg na een tijdje als ik het spel speel steeds een paar strepen op m`n scherm . weten jullie hoe ik dat kan verhelpen zelf wwet ik ook wel wat steeds een andere resolutie selecteren Beste kevin software Als je verteld om welk spel het gaat, kunnen wij je beter helpen Ik vermoed zelf dat je video kaart de game niet goed genoeg aan kan waardoor er strepen komen. Dit is te verhelpen door bijv. je video kaart te update Groet gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.