yvea0 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Er is een mod, genaamd tire fix... Je kan dan een band verwisselen hij is voor san andreas Ik kan alleen de mod nergens vinden ik zoek geen all-in-one pack Alvast bedankt EDIT: Gevonden :D:D Bewerkt: 16 november 2006 door yvea0 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Er is een mod, genaamd tire fix...Je kan dan een band verwisselen hij is voor san andreas Ik kan alleen de mod nergens vinden ik zoek geen all-in-one pack Alvast bedankt EDIT: Gevonden :D:D Welke? tell me! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Er is een mod, genaamd tire fix... Je kan dan een band verwisselen hij is voor san andreas Ik kan alleen de mod nergens vinden ik zoek geen all-in-one pack Alvast bedankt EDIT: Gevonden :D:D Welke? tell me! hij weet alleen de naam ik heb even geen tijd maar morgen zal ik even voor je googlen;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.