the master gamer Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Weet hier iemand hoe je rampage 35 haalt ? het is heel lullig maar ik haal hem altijd net niet, ik moet nog altijd 1 of 2 boten neerknallen, of is het ook mogelijk om heel snel in een helie naar de stad te vliegen en daar auto's neer te knallen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2006 Ik haal deze missie altijd door een van de garages van de Sunshine auto vol te proppen met 3 of 4 auto's. Met een heli kun je binnen het minuut bij die garage zijn. Auto's kapot knallen van de garage weglopen zodat deze weer sluit. Naar de garage toe en weer de auto's kapot knallen. enz. op die manier is hij vrij makkelijk. Zo doe ik eigenlijk alle rampages waar je voertuigen moet vernietigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Klopt ja, deze is bijna onmogelijk te halen door op de steiger te blijven en vanaf daar boten neer te schieten. Je kunt het beste de garage in sunshine volzetten. Het hoeft er maar één te zijn, omdat als je wegloopt, de deur dichtgaat, en het voertuig meteen gerepareerd is. Het is overigens bij bijna alle voertuigen-rampages zo dat er ineens veel minder voertuigen op de wegen zijn. De enige waar dit meestal niet het geval is, is de rampage met de minigun naast de legerbasis. Waarschijnlijk is het door het spel zélf ingesteld om dan ineens veel minder verkeer voorbij te laten komen, omdat de rampage anders te makkelijk wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2006 gewoon , vlieg er naar toe en vlieg weer naar de amunation in washington beach , dan vuur je gewoon op alles wat je ziet , zelfs je heli en klaar is kees. *100e post* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillFrenzy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 Was me anders al gelijk de eerste keer gelukt. Gewoon goed om je heen kijken, links rechts en er varen zo weer wat boten. De rampages zijn echt zo simpel op de PS2, vooral bendes uitmoorden. r1 drukken, achter elkaar door en knallen maa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin7 Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2007 ik bleef eerst op de stijger staan en heb dat ook nog gehaald. maar toen crashte de pc. nu ben ik naar de stad gelopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zopperd Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2007 vrij simpel, gewoon op de steiger blijven staan, aan de linker kant schieten, naar rechts lopen daar schieten en weer terug. Varen constant boten langs, had bijna een minuut over... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Je kan ook zorgen voor een hoog wanted level. Dan kun je de politie boten kapot schieten en de politie helicopter natuurlijk, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.