Jump to content

Gun Runner


Siempie

Recommended Posts

Ik ben nu Gun Runner aan het doen, maar zodra ik 2 wapens van de grond pak komt er een scooterbende achter me aan. Zodra ik uitstap om de wapens te pakken stoppen zij ook en schieten ze me dood. Als ik weer snel instap schieten ze me banden lek zodat ik niet goed meer kan rijden, en als ik dan de laatste wapens van de grond pak schieten ze me helemaal dood... En als ik ze probeer af te maken komen er steeds meer bij...

Hoe moet ik dit doen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een erg moeilijke. maar die scooters blijven komen omdat je bonuspunten krijgt als je ze afknald, als je met cheats speelt dan zal ik de tank cheat doen. maar als je zonder speelt dan raad ik je aan om de scooters proberen te vermijden en als het niet anders kan overrijden. en proberen van wagens te verwisselen. Of (als je 100 hidden packes ) heb. dan haal je de tank bij de legerbasis en zet je die alvast klaar :Y ( zo won ik hem :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
ik heb een saved game gedownload maar hoe zet je hem nu in vice city?

Hoi 'makke007', welkom op het forum. :cya:

Een savegame moet je plaatsen in je GTA Vice City User Files. Die map GTA Vice City User Files kan je vinden in de map Mijn Documenten. In je GTA Vice City User files heb je ruimte voor 8 savegames. Elke savegame heeft zijn eigen slot. Als je savegame 'GTAVCsf1.b' heet staat hij op slot 1, en zo moet je doortellen. Zie dit laatste als wat extra informatie. Veel plezier met je savegame!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ook tips nodig voor Gun Runner. Ik ram ze eerst 2 kisten eraf, dan knal ik de auto's kapot, pak een andere wagen en pak de wapens. Ik negeer de scooters en rij door naar de andere 2 en doe hetzelfde. Nu moet ik nog een wagen afknallen en dat lukt niet. De auto rijd mij aan en de scooters knallen mij neer. Ik probeer ze naar een trappetje te lokken zodat ik vrij spel heb. Tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook tips nodig voor Gun Runner. Ik ram ze eerst 2 kisten eraf, dan knal ik de auto's kapot, pak een andere wagen en pak de wapens. Ik negeer de scooters en rij door naar de andere 2 en doe hetzelfde. Nu moet ik nog een wagen afknallen en dat lukt niet. De auto rijd mij aan en de scooters knallen mij neer. Ik probeer ze naar een trappetje te lokken zodat ik vrij spel heb. Tips?

Je zegt; 'Ik pak een andere wagen?' Dat zou ik niet doen, ik zou de Patriot houden waarmee je de missie begint. Deze is sterk genoeg, sterker dan de overige auto's. Die scooterbende kun je het beste elimineren door tegen ze aan te rijden. Ze vallen dan van hun scooter af en dan is het verder een kwestie van over hen heen rijden. Niet uitstappen dus. Zorg ook dat je een ‘Machine Gun’ bij je hebt, een MP5 bijvoorbeeld, om zo nodig een drive-by uit te voeren. Een drive-by kun je doen door op ‘Q’ of ‘E’ te drukken, en dan met geloof ik ‘R CTRL’ te schieten. Dit kan je doen als je naast een auto rijdt.

Dit is trouwens een missie die ik niet vaak heb gespeeld, ik hoop dat je de tips wel kan gebruiken. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hoi,

Als ik uitstap en het wapen probeer te pakken, komt die auto en rijdt me omver * dood * :engel:

Heb het nou al 2x geprobeert maar het wil me maar niet lukken :cry:

ik hoop dat iemand een oplossing heeft :dans: dat zou ik zeer op prijs stellen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd *vroeger* doe/deed is met een tank naar de auto's gaan en tegen allebei rijden, zodat ze al geen bedreiging meer zorgen en ik met gemak de wapens kan nemen. Voor de volgende 2 auto's kan je het zelfde doen, want volgens mij zorgen de faggio's voor niet zo veel last? Een tank kan je krijgen door 1) de cheat PANZER 2) 90 Hidden Packages te halen, dan spawnt hij in Fort Baxer 3) 6 sterren wanted level behalen en de tank te stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd *vroeger* doe/deed is met een tank naar de auto's gaan en tegen allebei rijden, zodat ze al geen bedreiging meer zorgen en ik met gemak de wapens kan nemen. Voor de volgende 2 auto's kan je het zelfde doen, want volgens mij zorgen de faggio's voor niet zo veel last? Een tank kan je krijgen door 1) de cheat PANZER 2) 90 Hidden Packages te halen, dan spawnt hij in Fort Baxer 3) 6 sterren wanted level behalen en de tank te stelen.

bedankt, ik zal het proberen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...