tdr93 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Een vriend van mij heeft een PSP met Vice City Stories. Maar hoe kan hij daarvan screenshots maken? Hij kan geen CheatDevice draaien, dus daarom deze vraag BVD, Tdr93 Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Welke Firmware heeft hij? 1.5 hij zit goed 2.7.1 is nog te redden. 2.8.1 Game Over @ Summerbase: Dat laatste heb ik dus gedaan. Bewerkt: 16 november 2006 door Ewoud Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Voor de mensen die hun exemplaar eerlijk gekregen hebben is het zeer onwaarschijnlijk dat je screens kan maken. Want in het spel zelf zit geen functie tot het maken van screens je kan volgens mij alleen maar screens maken met de Cheatdevice en Devhook ('Een programma waarmee je illegale spellen, ofwel ISO's in kan laden.)'. De mensen die dus fors geld voor hun spel hebben betaald lopen dus weer eens achter. Er is wel een mogelijkheid die tot de factoor legaal kan behoren dat is het volgende. Je moet als eerst een grote Pro Duo stick hebben denk bijvoorbeeld aan 2 GB. Dan koop je het spel in de winkel en dan maak je er een ISO van, als je PSP Devhook heeft laad je hem daar mee en dan is het legaal, want je hebt er voor betaald. Maar hoe dit in feite werkt weet ik niet, want ik koop liever alles legaal en ik ga niet dingen aanpassen aan dat peper dure apparaat. Als je begrijpt wat ik bedoel. At Ewoud: Er zal ooit wel een downgrader voor 2.8.1 komen, want in alle software zit altijd een lek. Het komt zelden voor om software te maken zonder lekken, maar goed wie zal die lekken vinden is de vraag. Bewerkt: 16 november 2006 door SummerBase Reageren
sarwish Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 heeft hij 2.70 of 2.71 dan kan jij dat allen Reageren
tdr93 Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Bedankt! Ik stuur hem dit topic even door! Ik hoop maar dat hij een stikkie van 2 GB heeft! Reageren
Die-hard Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Bedankt! Ik stuur hem dit topic even door!Ik hoop maar dat hij een stikkie van 2 GB heeft! 1GB werkt ook, met omstreden manier, maar dit is illegaal. Maar meer info>mijn PMbox staat altijd open. Reageren
maarte41 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Je kan ook screenshots maken als je fw 2.71 se-b hebt. Op deze firmware kan je vcs spelen vanaf de umd spelen en je kan de cheatdevice ook gebruiken. Je moet wel 2.71 of lager hebben om naar 2.71 se-b te gaan. Ik gebruik dit ook en het werkt perfect. Bewerkt: 16 november 2006 door maarte41 Reageren
Rickos Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 summerbase je kan ook overdrijven he zo duur is het allemaal ook weer niet hbe ook alles legaal maar ik vind het allemaal wel mee vallen qwa prijs je moet het er voor over hebben evenals de ps3 (duurdere versie) zeker omdat ik nu zo tof gta vcs kan spelen heb ik er zeker geld voor over. Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 summerbase je kan ook overdrijven he zo duur is het allemaal ook weer niethbe ook alles legaal maar ik vind het allemaal wel mee vallen qwa prijs je moet het er voor over hebben evenals de ps3 (duurdere versie) zeker omdat ik nu zo tof gta vcs kan spelen heb ik er zeker geld voor over. Niet duur?? De PlayStation Portable is alles behalve goedkoop: PSP zelf kost sowieso €250,- Wil je er nog iets leuks mee kunnen doen kan je het beste een memory card van minstens 1GB aanschaffen, dus ben je al €50,- kwijt; Spellen mogen er uiteraard ook niet aan ontbreken, en omdat we het hier over GTA Vice City Stories hebben ben je €50,- kwijt; PSP Giga Pack is schaars verkrijgbaar, dus zullen we die niet meer meerekenen. Zodoende zul je een USB-kabeltje apart moeten aanschaffen, wil je je PSP met je pc aansluiten, dus laten we zeggen: €10,- Dat alles bij elkaar opgeteld komen we uit op €360,- En dan hebben we het alleen nog maar gehad over de PSP met GTA Vice City Stories. Andere games, goodies en andere dingen kosten nog meer geld. Afgerond kost de PSP jou dus zo'n 1000 gulden. Ik kan dus niet echt zeggen dat ik dit goedkoop vind. SummerBase overdrijft dus absoluut niet, ik vind dat hij groot gelijk heeft, want als als je je PSP helemaal gaat verpesten, en het gaat eventueel helemaal mis, gooi je minstens even zo'n 1000 gulden in de vuilnisbak. Verder vind ik de PlayStation Portable voor deze hoge prijzen dus maar nèt rendabel. Begrijp me niet verkeerd: het is een fantastisch mooi apparaat en prachtig als gadget. Je kan er veel mooie dingen mee, en GTA Vice City Stories is al helemaal het einde. Desalniettemin vind ik het een schandalig hoge prijs wat Sony Computer Entertainment voor de PSP durft te vragen. Gelukkig ben ik met vele anderen zo gek geweest dit er allemaal voor neer te tellen, en daarom is het nog véél erger als je dit geld zonder pardon de prullenbak in zou gooien, puur omdat je je PSP helemaal zou verpesten (letterlijk en figuurlijk) door er allerlei illegale troep op te zetten. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) summerbase je kan ook overdrijven he zo duur is het allemaal ook weer niet hbe ook alles legaal maar ik vind het allemaal wel mee vallen qwa prijs je moet het er voor over hebben evenals de ps3 (duurdere versie) zeker omdat ik nu zo tof gta vcs kan spelen heb ik er zeker geld voor over. Niet duur?? De PlayStation Portable is alles behalve goedkoop: PSP zelf kost sowieso €250,- Wil je er nog iets leuks mee kunnen doen kan je het beste een memory card van minstens 1GB aanschaffen, dus ben je al €50,- kwijt; Spellen mogen er uiteraard ook niet aan ontbreken, en omdat we het hier over GTA Vice City Stories hebben ben je €50,- kwijt; PSP Giga Pack is schaars verkrijgbaar, dus zullen we die niet meer meerekenen. Zodoende zul je een USB-kabeltje apart moeten aanschaffen, wil je je PSP met je pc aansluiten, dus laten we zeggen: €10,- Dat alles bij elkaar opgeteld komen we uit op €360,- En dan hebben we het alleen nog maar gehad over de PSP met GTA Vice City Stories. Andere games, goodies en andere dingen kosten nog meer geld. Afgerond kost de PSP jou dus zo'n 1000 gulden. Ik kan dus niet echt zeggen dat ik dit goedkoop vind. SummerBase overdrijft dus absoluut niet, ik vind dat hij groot gelijk heeft, want als als je je PSP helemaal gaat verpesten, en het gaat eventueel helemaal mis, gooi je minstens even zo'n 1000 gulden in de vuilnisbak. Verder vind ik de PlayStation Portable voor deze hoge prijzen dus maar nèt rendabel. Begrijp me niet verkeerd: het is een fantastisch mooi apparaat en prachtig als gadget. Je kan er veel mooie dingen mee, en GTA Vice City Stories is al helemaal het einde. Desalniettemin vind ik het een schandalig hoge prijs wat Sony Computer Entertainment voor de PSP durft te vragen. Gelukkig ben ik met vele anderen zo gek geweest dit er allemaal voor neer te tellen, en daarom is het nog véél erger als je dit geld zonder pardon de prullenbak in zou gooien, puur omdat je je PSP helemaal zou verpesten (letterlijk en figuurlijk) door er allerlei illegale troep op te zetten. Niet gaan overdrijven hé , een PSP kost 200,- los. Dan koop je een USB-stick erbij van ongeveer 10 tot 20 euro. Daarna koop je wat makkelijke accesoires erbij. Accesoires kost bij elkaar enk ik 50 tot 60,-. Dan komt GTA LCS en GTA VCS erbij, die kosten bijelkaar 100,-. Plus de USB-stick van 1GB of meer, die kost 50,- +. PSP: 200,- GTA LCS: 50,- GTA VCS: 50,- USB-Stick: 50,- Accesoires: 50,- _____________________________________________________________________________+ Totaal: 400,- Het is nog meer berekent dat jouw berekening maar dit is gewoon even snel gerekent en er zitten meer accesoires bijgerekend. Ik wil ermee zeggen dat je nooit zo snel naar 1000,- kan gaan. Maar in één ding heb je groot gelijk; het is duur, maar het is het waard, en ik vind het zelf ook zonde om Cheatdevice en al die illegale shit erop te zetten zodat bugs, glitches en andere verschijnselen kunnen voorkomen, 't is zonde voor je geld. //Dennis Bewerkt: 17 november 2006 door Thomas Crown Reageren
Rickos Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 400 is niet zo veel voor al dat moois wat ej er voor krijgt ik heb er denk al wel 1000 ingegooid je hoeft toch niet alles tegelijk te kopen + we hebben allemala een goede baan of goede bijbaan Reageren
Preddy Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Als we het toch aan het uitkauwen zijn hebben jullie alsnog niet gelijk. Jullie nemen de PSP en weet ik veel wat mee in jullie prijsberekening, maar gaan eraan voorbij dat je dit ook moet hebben om een ISO van een game te spelen. Voor zover ik weet is er geen emulator[/font] voor op de PC. Het verschil wat relevant is uit Summerbase zijn post is dus in wezen de prijs die betaald moet worden voor VCS, €50. Als je de post van SB ook even goed leest geeft hij dat zelf al aan, 'fors geld voor hun spel hebben'. Het bedrag is misschien veel, maar fors . Maar een beetje overdrijven hierin is niet meteen verkeerd, het verschil tussen gratis en €50,- is toch wel een aardig bedrag. Reageren
katalizt Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 summerbase je kan ook overdrijven he zo duur is het allemaal ook weer niet hbe ook alles legaal maar ik vind het allemaal wel mee vallen qwa prijs je moet het er voor over hebben evenals de ps3 (duurdere versie) zeker omdat ik nu zo tof gta vcs kan spelen heb ik er zeker geld voor over. Niet duur?? De PlayStation Portable is alles behalve goedkoop: PSP zelf kost sowieso €250,- Wil je er nog iets leuks mee kunnen doen kan je het beste een memory card van minstens 1GB aanschaffen, dus ben je al €50,- kwijt; Spellen mogen er uiteraard ook niet aan ontbreken, en omdat we het hier over GTA Vice City Stories hebben ben je €50,- kwijt; PSP Giga Pack is schaars verkrijgbaar, dus zullen we die niet meer meerekenen. Zodoende zul je een USB-kabeltje apart moeten aanschaffen, wil je je PSP met je pc aansluiten, dus laten we zeggen: €10,- Dat alles bij elkaar opgeteld komen we uit op €360,- En dan hebben we het alleen nog maar gehad over de PSP met GTA Vice City Stories. Andere games, goodies en andere dingen kosten nog meer geld. Afgerond kost de PSP jou dus zo'n 1000 gulden. Ik kan dus niet echt zeggen dat ik dit goedkoop vind. SummerBase overdrijft dus absoluut niet, ik vind dat hij groot gelijk heeft, want als als je je PSP helemaal gaat verpesten, en het gaat eventueel helemaal mis, gooi je minstens even zo'n 1000 gulden in de vuilnisbak. Verder vind ik de PlayStation Portable voor deze hoge prijzen dus maar nèt rendabel. Begrijp me niet verkeerd: het is een fantastisch mooi apparaat en prachtig als gadget. Je kan er veel mooie dingen mee, en GTA Vice City Stories is al helemaal het einde. Desalniettemin vind ik het een schandalig hoge prijs wat Sony Computer Entertainment voor de PSP durft te vragen. Gelukkig ben ik met vele anderen zo gek geweest dit er allemaal voor neer te tellen, en daarom is het nog véél erger als je dit geld zonder pardon de prullenbak in zou gooien, puur omdat je je PSP helemaal zou verpesten (letterlijk en figuurlijk) door er allerlei illegale troep op te zetten. Ik heb gewoon mn giga pack met gta lcs voor 300 bij elkaar (dus met 1gb kaart en kabeltjes) , zonder problemen.. er waren er zat (ken iemand die er werkt en heb dus korting ) en buiten om dat.. snap wel dat de psp zo goed als een computer is. buiten om dat zijn er ook andere maniertjes om spelletjes te spelen op de psp zonder 50 euro te besteden als ik dit zo mag zeggen Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 buiten om dat zijn er ook andere maniertjes om spelletjes te spelen op de psp zonder 50 euro te besteden als ik dit zo mag zeggen Ja en hierdoor gaat de game industrie verot. Als je een echte fan of gamer ben dan koop je hem. Dan heb je de boekjes ook nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.