Tunix Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Ik heb firmware 2.81 dus ik kan geen cheatdevice downloaden, maar ik zou wel graag een Hunter in mijn garage hebben en ik heb een keer zo'n savefile gevonden.. Maar die kan ik niet meer vinden, heeft iemand de link? Alvast bedankt Reageren
maarte41 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) In dit bestand zitten 4 savegames met voertuigen waaronder de hunter. Hij staat buiten je staunton savehuis. Er zijn ook nog wat andere extra's aan de savegame. Bewerkt: 16 november 2006 door maarte41 Reageren
Tunix Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 (bewerkt) Bij mij op saveplek 1 en saveplek 2 staan al files, hoe moet je de files van jou zo veranderen dat ze op 3, 4, 5 en 6 staan? Oja en de Dodo vliegt niet EDIT: Sorry, ReadMe niet goed gelezen.. Bewerkt: 21 november 2006 door Armageddon Reageren
VforV Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Bij mij op saveplek 1 en saveplek 2 staan al files, hoe moet je de files van jou zo veranderen dat ze op 3, 4, 5 en 6 staan? Bedoel je de saveslots? Start LCS, laad je savegame, sla het op op een ander slot (voorbeeld Slot 5). Open je savegame die op Slot 2 staat, sla het op op een ander slot (voorbeeld Slot 7). Ga nu naar START game > Delete Save Data > Je savegame dat je wilt verwijderen. Of sluit je PSP aan op je PC, ga naar PSP > GAME > SAVEDATA > Verwijder 'ULES00151S1' en 'ULES00151S2' (nadat je die opgeslagen hebt op een ander slot). Reageren
Tunix Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Dankje . Ik probeer het straks wel want nu is hij bezig met Rockstar Custom Tracks . Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 als je de hunter dan in je garage krijgt , heeft hij dan wielen ? Reageren
Tunix Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik legde het eigenlijk verkeerd uit.. Hij staat vóór je garage. En hij doet het niet.. Alle datas zijn corrupted Bewerkt: 19 november 2006 door Armageddon Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Kan het niet zijn dat je een te 'oude' of een te 'nieuwe' versie hebt? Ik weet nog niet zo veel over PSP's, maar iemand die ik ken, heeft dit ook gehad. Misschien daar eens op letten? Reageren
Tunix Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Daar dacht ik ook al aan.. Misschien doet hij het niet op de gepachte versie? Die heb ik namelijk.. EDIT: Hij doet het wel. Waarschijnlijk gewoon foutje met Internetverbinding ofzo. Dat hij hem niet goed gedownload heeft. Zoiets las ik in een ander topic, dat je hem gewoon opnieuw moet downloaden als hij het niet doet. De Savefiles doen het dus wél. Bewerkt: 22 november 2006 door Armageddon Reageren
Mastertuner Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Dit kan ook wel zo'n 'geval' zijn jah Ik weet niet, kun je zo'n gewone (Jah hoe moet ik het uitleggen). Ik bedoel, kun je die gepatchte versie niet terug deleten en de oude weer gebruiken? Misschien zijn dan wel al je savegames wel verloren dus let hiermee op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.