Jump to content

een rare fout?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik met een NRG-500 door LV rij, wordt ie langzaam en door LS en SF juist snel.

Maar waarom?, is dit normaal of niet

Weet iemand iets? Alvast bedankt

PS ik heb SA opnieuw geínstalleerd, maar niets.

Geplaatst:

maar, doet dan alleen de nrg langzaam of ook de rest van de omgeving? want bij dat laatste ligt het waarschijnlijk aan je pc

Geplaatst:
maar, doet dan alleen de nrg langzaam of ook de rest van de omgeving? want bij dat laatste ligt het waarschijnlijk aan je pc

Om precieser te zijn aan je videokaart.

De minimale systeemeisen zijn:

• Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor
  • Geheugen: 256MB RAM
  • DVD-Speler: 8x DVD-ROM
  • Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte
  • Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)
  • Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
  • Toetsenbord & muis
  • Windows 2000 of nieuwer

De aanbevolen systeemeisen zijn:

• Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)
  • Geheugen: 384(of meer) MB
  • DVD-speler: 16x DVD-ROM
  • Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte
  • Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)
  • Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card
  • Toetsenbord & muis
  • Windows 2000 of nieuwer

Bron: WikiGTA

VWO-er

Geplaatst:
Als ik met een NRG-500 door LV rij, wordt ie langzaam en door LS en SF juist snel.

Maar waarom?, is dit normaal of niet

Weet iemand iets? Alvast bedankt

PS ik heb SA opnieuw geínstalleerd, maar niets.

Wat is er dan precies aan de hand? Ga alleen jij slomer, hapert het hele spel, word je beeld vager? De informatie die je nu geeft is erg vaag. Zou je het wat gedetailleerder willen posten?

Alvast bedankt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je heel zeker dat het niet gewoon verbeelding bij jezelf is? Zo dacht ik ook altijd dat voor een van je Savehouses veel vaker een Politiemoter langskomt dan bij een andere (Doherty Garage). Als je het Online speelt heb je mischien te maken met lag waardoor het beeld slomer gaat en alles slomer reageert. Mischien heb je over zand gereden, dit rijd natuurlijk slomer dan op de snelwegen in Los Santos en San Fierro. Mischien kan je er een filmpje van maken dan is het voor ons ook een stuk duiddelijker hoe het er nu precies uitziet. En laat je PC-Specs eens aan ons zien. Nog een truukje waardoor je toch ondanks je 'Bug' een stuk sneller kan gaan. Druk herhaaldelijk de W knop in, CJ zal naar voren buigen en weer terug het gevolg hiervan is dat je een stuk sneller zult gaan.

Wat jij nu zegt over dat W indrukken is voor een fiets..... Voor de moter moet je pijltje omhoog indrukken en snel weer loslaten en dit steeds herhalen. En idd. laat je PC-Specs eens zien....

Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je instellingen zijn.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst: (bewerkt)

Wat jij nu zegt over dat W indrukken is voor een fiets..... Voor de moter moet je pijltje omhoog indrukken en snel weer loslaten en dit steeds herhalen. En idd. laat je PC-Specs eens zien....

EDIT: Tsja, daar heb je gelijk in...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Mijn laptop specs:

Intel Pentium 4 (M) 1, 73 GHz

1024 MB DDR2

Intel Graphics Media Accelerator (Intel 915GML, 910GM 128MB videokaart

80 GB HD

DVD+/- brander

DirectX 9.0c (een nieuwe versie gedownload)

Ik heb het probleem gevonden

Je weet de "four dragon" is waar Woozie is, waar de lange verkeer is wordt ie langzaam.

Maar in de rest in LV wordt ie snel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...