Jump to content

games reageren niet meer!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voordat ik de stuurprogramma's van de geluidskaart had geinstalleerd, werkte GTA2 gewoon nog. Maar nadat ik ze geinstalleerd had, werkte gta2 niet meer! Ik had gta een paar keer opnieuw geinstalleerd, nog wat systeem-instellingen gewijzigd, zonder enig succes! Toen dacht ik: nah ja f#ck it, ik ga Need For Speed: High Stakes/Road Challenge spelen, en ook Autobahn Raser. Maar die hadden precies hetzelfde probleem:

Het starten lijkt goed te gaan, maar net voordat de intro begint, word het scherm zwart (de muiscursor is nog te zien) en reageert de computer nergens meer op! Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?

BTW: ik heb een win98 computer, celeron 950mhz met 128mb RAM en 32mb videokaart.

Bewerkt: door brbgtaplayer
Geplaatst:

Ik heb ook dit probleem gehad met San Andreas.

Dit is hoe ik het heb opgelost(let wel: ik werk met XP, dus het kan zijn dat de stappen niet overeenkomen):

• Deze Computer
  • Configuratiescherm
  • Geluids- en audioapparaten
  • Instellingen van de luidsprekers wijzigen
  • Geavanceerd
  • En dan wijzigen naar "Stereoluidsprekers voor het bureaublad"

Zo was het bij mij opgelost, bij jou hopelijk ook...

Geplaatst: (bewerkt)

nah ja, ik heb het ff onderzocht, en ik blijk win98 eerste editie te hebben! de drivers waren volgens mij voor de tweede, dus ik heb de upgrade bestelt. maar ik zal het proberen, bedankt! EDIT: ik heb het geprobeerd, maar het kan niet op windows 98 :-( .

Bewerkt: door brbgtaplayer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...