Jump to content

Twee vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb twee vragen. Ik wist alleen niet of het in het juiste forum staat.

Vraag 1:

Ik was van plan SA te lenen van een vriendje, maar ik wil eerst weten of mijn pc hem wel aankan. Mijn specs zijn:

Windows Xp Pro

Intel Pentium III 800MHz

320 MB geheugen

130 GB vrije harde schijf ruimte

Intel 82850 32 MB videokaart

Helaas voldoen alleen mijn videokaart en processor niet aan de eisen. Maak dit veel uit? En hoe zou GTA SA speelbaar zijn? Of start hij helemaal niet op? GTA 3 en GTA Vice City kan hij even goed aan, terwijl de specs van Vice City hoger liggen dan die van GTA3, en volgens mij is Vice City sneller en beter dan GTA 3.

Reageert hij bij san andreas dan even goed, of juist veel slechter?

~~~~~~~

Vraag 2:

Ik heb een spel eerlijk gekocht: de Sims 2 DVD-versie. Ik had al eerder de CD-ROM versie en die deed het goed, alleen die was geleend bij de bibliotheek, dus dacht ik: Laat ik hem zelf maar kopen. Alleen nu is er een probleem: hij wil de DVD niet lezen. Ik heb al patches geprobeerd en drivers voor mijn DVD-ROM station gedownload, spel omgeruild, maar het helpt allemaal niet.

Bij mijn vriend doet hij het echter wel. Is het mogelijk dat ik bij mijn vriendje alle bestanden op de DVD naar mijn externe harde schijf kopieer, en dat ik dan het spel kan installeren? Of is dit echter illegaal?

Als het allemaal niet kan, ruil ik hem wel om voor een ander spel.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb twee vragen. Ik wist alleen niet of het in het juiste forum staat.

Vraag 1:

Ik was van plan SA te lenen van een vriendje, maar ik wil eerst weten of mijn pc hem wel aankan. Mijn specs zijn:

Windows Xp Pro

Intel Pentium III 800MHz

320 MB geheugen

130 GB vrije harde schijf ruimte

Intel 82850 32 MB videokaart

Helaas voldoen alleen mijn videokaart en processor niet aan de eisen. Maak dit veel uit? En hoe zou GTA SA speelbaar zijn? Of start hij helemaal niet op? GTA 3 en GTA Vice City kan hij even goed aan, terwijl de specs van Vice City hoger liggen dan die van GTA3, en volgens mij is Vice City sneller en beter dan GTA 3.

Reageert hij bij san andreas dan even goed, of juist veel slechter?

~~~~~~~

Hm, ik denk dat dit helaas wel problemen kan opleveren aangezien ik vroeger ook zo'n rommelkaartje had. Ik kon San Andreas opstarten, maar kreeg veel problemen en raar beeld, flikkerend scherm enzovoort. Ik vrees dan van niet, maar je kan het altijd proberen. Misschien kan je best een nieuwe kopen, want met zo'n kaart zal je niet veel spellen kunnen spelen..

Geplaatst:

Kun je een goede videokaart kopen voor onder de 100 euro?

En dat hij vice city en gta 3 aankan heeft er dus niets mee te maken?

Geplaatst: (bewerkt)
Kun je een goede videokaart kopen voor onder de 100 euro?

En dat hij vice city en gta 3 aankan heeft er dus niets mee te maken?

Voor €100 kun je een redelijk tot goede videokaart kopen waarmee je toch wel wat nieuwe spellen moet kunnen spelen. Let er wel op of je een AGP of PCI-E poort hebt. Al moet je er natuurlijk wel rekening met houden dat je Processor niet de snelste meer is, en dat dat ook wel een 'bottleneck' kan zijn.

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst: (bewerkt)

Hoeveel procent kans heb ik dat ik GTA San Andreas kan spelen? En BTW, kun je een link geven naar een goede videokaart onder de 100 euro die San Andreas?

Volgens mij heb in deze computer alleen maar PCI, geen PCI-E of AGP.

Ik wacht ook nog op antwoord op vraag 2.

Mijn excuses voor de opdringerigheid. :{

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

Over je tweede vraag:

Deze computer => Rechtermuisknop op betreffende DVD-drive => Verkennen.

Geeft dat resultaat? Als dat niet zo is kun je even in Apparaatbeheer (zie screen) kijken of de drive wel goed functioneert of de driver zo bijwerken.

cbhroz7.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...