Dx11 Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Ik speelde vandaag voor het eerst vc, cheatte de wapens en het 1e wat mij opviel was de zeer gedetailleerde lazer sniper, vond het echt cool met die veranderende lazer punt, mijn vraag is, is dit ook mogelijk in san andreas? hoop het echt... Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 nee jammer genoeg niet, want de sniper die er in zit heet de sniper riffle en die is niet zo hightech als die van vc geettzz, roneri PS. er zit ook nog een andere riffle in maar die lijkt een beetje op een bugs Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) country rifle als dat een bugs was hadden ze eerder bugs pistoolstjes verboden dan een uzi of 9mm Vertaling als een country rifle als bugs gezien zou worden dan zouden ze eerder de bugs verieden dan een uzi of een 9mm Bewerkt: 18 november 2006 door Dj-GTA Reageren
LBG Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 country rifle als dat een bugs was hadden ze eerder bugs pistoolstjes verboden dan een uzi op 9mm Wat zeg je allemaal? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Nee, in San Andreas is er geen lasersniper. Alleen een gewone, met telescoop en zonder laser richt systeem. Op Wikigta kun je meer informatie vinden over de wapens in GTA San Andreas. Op >>>deze<<< pagina vind je specifiek de informatie over de wapens en vindplaatsen daarvan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.