Jump to content

Covenant Cruiser in SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik ben van plan om een Covenant Cruiser van het spel Halo boven een of meerdere steden te laten hangen. Ik wilde eerst alleen weten op er mensen zijn die al weten of zoiets mogelijk is. Ik ben namelijk totaal nieuw als het aankomt op dingen maken en toevoegen voor de map van San Andreas.

Mocht dit goed gaan dan ben ik van plan om ook nog een interieur te maken, maar dat is voor later.

Alle aangeboden hulp is natuurlijk van harte welkom.

Hier is trouwens een soort van voorbeeld van hoe het eruit moet komen te zien: http://nikon.bungie.org/misc/sloftus_coven...es/ta_fore1.jpg

Ook nog even hartelijk bedankt voor alle goede tutorials op deze site!! :klap:

Groetjes,

Chakotay02

Geplaatst:

Je kan beter zoon jeep uit Halo maken (als het mogelijk is) Dus dat er 2 naast elkaar kunnen zitten en 1 achterop kan staan met een machine geweer, Ik denk alleen niet dat het mogelijk is maaR lijkt me wel lijp :D

Geplaatst:
Je kan beter zoon jeep uit Halo maken (als het mogelijk is) Dus dat er 2 naast elkaar kunnen zitten en 1 achterop kan staan met een machine geweer, Ik denk alleen niet dat het mogelijk is maaR lijkt me wel lijp :D

Er bestaat wel zo'n buggy op een Duitse site. Alleen is die van BattleField2.

Chakotay02 ik kan wel wat 3d moddellen alleen ben ik bezig met mijn eigen mod, sorry anders zou ik wel willen helpen :$ In iedergeval succes!

Geplaatst:
Bedankt voor de reacties. Jammer dat je me niet kunt helpen met mijn mod, maar toch veel succes met je eigen mod d-game. :) Ik hoop wel nog steeds op iemand die me een beetje kan helpen.

Er zijn twee manieren om dit te doen, de eerste is het model converteren uit HALO. Ik heb zelf geen Halo dus ik kan ook niets proberen, maar je moet proberen om het model in een 3d programma zoals 3dsmax te krijgen. Vanaf daar kun je tutorials gaan volgen (Master Tutorial List) om het model goed werken ingame te krijgen. Het zweven boven de stad wordt geen probleem, je kunt namelijk de Z-coordinaat hoog zetten zodat hij ergens in de lucht hangt. Kun je het model niet converteren, dan zul je het zelf moeten gaan namoddelen in een 3dprogramma en de tutorials gaan volgen.

Geplaatst:

Joehoe eindelijk hulp. Hartelijk bedankt. Daar bij gtafiles.com hebben ze dan wel veel files, maar hier hebben ze tenminste ook nog eens behulpzame mensen. Ik zal eens gaan experimenteren. En nogmaals als iemand nog op dit topic komt en zijn hulp wil aanbieden dan is deze altijd welkom. Mail me maar. Ik ga nu meteen beginnen door naar de tutorial sectie te gaan. Daag en nogmaals bedankt.

Geplaatst:

Als er een tool is het 3d bestand uit Halo 1`te halen moet het bijna mogelijk zijn, maar er zijn meestal dan nog wel bugs, en het zal waarschijnlijk is stukken moeten vanwege de polies...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...