Jump to content

PCJ Play Ground


the master gamer

Recommended Posts

Het is heel kl*te maar ik kom bij de laatste Jump als ik de laatste checkpoint moet doen, altijd tegen de dakrand van het laatste dak aan. :N Weet iemand hier hoe je die jump goed maakt( Volgas of niej ? enzovoort.?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je de checkpoints niet in een vaste volgorde hoeft te doen weet ik niet 100% zeker welke CP je met de laatste bedoelt. Ik neem echter aan dat je de normale volgorde aanhoudt: vanaf de standplaats van de motor direct het dak op, eraf, door de steeg heen, aan het einde naar rechts, onder het winkelcentrum door en richting de trap. Met als laatste de CP op het dak van appartement 3C. De 1 na laatste ligt op de trap en die moet je eerst even pakken. Daarna laat je je motor naar achteren glijden, keert en rijdt de steeg in tegenover de trap (je komt dan naast een sportveldje uit). Van daar uit vol gas in de richting van de trap en de sprong maken naar het dak. Op die manier kom je echt niet tegen de dakrand aan, sterker nog: je moet nu zelfs uitkijken dat je er aan de achterkant niet afglijdt....zou echt moeten lukken zo en anders moet je je save-game even neerzetten in het aanvraag-topic, dan kan iemand er even naar kijken voor je. Succes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Uit mijn eigen frustratie-ervaring weet ik dat je de sprong naar rechts moet maken. Zo landt je op het eerste dak, daar pak je de aanwezige checkpoint.

Vervolgens ga je helemaal naar de uiterste hoek, zover mogelijk van de laatste checkpoint vandaan, en ga vanaf daar volgas naar het dak met de Sparrow erop, dan zou je er net op moeten komen en zo de laatste pakken.

Nog een advies, laat je scherm wel heel!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...