Jump to content

Unique Stunt Bonus


the master gamer

Recommended Posts

Aangezien ze op Wikigta soms niet staan, zou het mooi zijn als iemand hier een kaartje kon posten met waar ze staan. ( en het zou helemaal mooi zijn als het niet te veel moeite kost. om ze dan ook met foto's de posten :Y

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ze op Wikigta soms niet staan, zou het mooi zijn als iemand hier een kaartje kon posten met waar ze staan. ( en het zou helemaal mooi zijn als het niet te veel moeite kost. om ze dan ook met foto's de posten :Y

Alvast bedankt

Ooit al eens aan Google gedacht...? Via de Afbeeldingen-zoekmachine aldaar kun je heel makkelijk een kaartje vinden met alle Unique Stunts: *KLIK*. De eerste afbeelding die je daar ziet, is een kaartje met alle Unique Stunts. Daarmee zou het wel moeten lukken, maar mocht je één van de stunts toch niet kunnen vinden, geef dan even aan om welk nummer het gaat, en dan is er wel iemand die je kan vertellen waar die stunt precies te vinden is.

Veel succes ermee! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit die bonus die je van de flat moet maken of van de jump die achter de Greasy Hopper zit ? en dan bedoel ik die in het zuiden van de Greasy Hopper. want als het die van die flat is dan zou hij de verkeerde kant op gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik kan me niet herinneren dat er een Unique jump is achter de Greasy Chopper. Er zijn wel in de buurt van de Greasy Chopper twee unique jumps. Dat is deze jump en die jump. Ik denk dat je de tweede jump bedoelt. Deze jump kun je doen in de missie G-Spotlight. De eerste jump waar ik het over had, kun je doen tijdens de missie Hog Tied. Voor een kaartje van de Unique Jumps verwijs ik je naar de website g-unleashed.com. Op deze website worden alle jumps uitgelegd en er zijn ook screens beschikbaar van de Unique Jumps.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet hier iemand hoe je Jump 18 moet doen. vaak haal ik hem net niet, en van uit de bocht bij de Malibu dan is hij te scheef. Duss wie weet het ?

>>> Door NandroDavids: Ik heb er maar even 1 topic van gemaakt, want 4 topics die praktisch over hetzelfde onderwerp gaan zijn niet nodig ;)<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien moet je hem met een gewone Cheetah of Infernus kunnen halen! Plaats de wagen zo ver mogelijk, en zorg dat je in één rechte lijn op de ramp kunt afrijden. Als je geluk hebt, dan haal je de jump echt wel! Oefenen is trouwens handig.

Veel succes. :cya:

Edit: Een PCJ 600 is nog handiger! Met dit voertuig, kan je naar voor leunen en dus ook sneller rijden.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik kan me niet herinneren dat er een Unique jump is achter de Greasy Chopper.

Om nog even hierop terug te komen. Er bevindt zich inderdaad geen Unique Stunt Challenge achter de Greasy Chopper, waarschijnlijk dacht the master gamer dit omdat je achter de Greasy Chopper wel een schans kunt vinden. Bij deze schans krijg je niet een zogenaamde camera-view en daardoor kun je zien dat deze jump niet tot één van de Unique Stunt Bonusses behoort. Je krijgt echter wel een insane stunt beloning, dit bestaat uit geld en krijg je overigens altijd na een wat langer durende jump met een voertuig. Hieronder nog even wat screens over de hierboven genoemde jump.

insanestunt1zj0.th.jpg insanestunt2jx9.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou ook nog ff weten waar de Ramp van Jump 25 zat ? Het is volgens de kaart gewoon die trap op die hoek op die straat, maar ik krijg geen 360 cam. duss ? En ook graag hoe je hem doet en met welk voertuig ?

Bewerkt: door the master gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik een kaartje voor je:

gtavcradarmapkm1.th.png

De ramps op dit stuk van het eiland zijn makkelijk door elkaar te halen! Waarschijnlijk heb jij dan ook de verkeerde ramp in gedachten! Je kan de ramp (trap) makkelijk vinden, je moet namelijk recht naar het politiegebouw springen. Neem met voorkeur de PCJ 600, en neem je aanloop vanaf het stukje gras aan het strand. De kans bestaat dat je bij je aanloop aangereden wordt door het verkeer, als dit gebeurd moet je jammer genoeg opnieuw beginnen. En voor alle ander jumps, raad ik je ook de PCJ 600 aan, dit is gewoonweg het beste voertuig.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Srry hoor, maar Jump 21 en 25 lukken me gewoon niet( dus heeft hier iemand goede tips of ?( of kan iemand een beetje zeggen hoe ver je moet komen om hem te halen (21 en 25 dan ?. of ik heb ze al gedaan of ik heb ze steeds niet. ik zie wel de 360 cam maar dan komt er geen unique tekst. en van 9 weet ik het ook niet zeker of ik hem al heb, maar dat denk ik wel want dat is de linker vanaf de aanloop

Bewerkt: door the master gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...