CarlJohnson Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Hey, Bij mijn kopie van San Andreas zaten wel de boekjes maar niet de kaart die sommigen van jullie kennelijk wel hebben gekregen. Was dit bij een limited edition van San Andreas ofzo? Ik heb San Andreas een paar dagen na de launch gekocht maar heb dus niet die kaart gekregen. Is het mogelijk dat iemand deze kaart op een hoge resolutie in kan scannen en ter beschikking kan stellen of naar mij kan mailen ofzo, ik zou hem nl. toch erg graag nog willen hebben. Bedankt, CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Iedereen krijgt hem met kaart. Dus als je de kaart niet hebt zou ik wel effe terug gaan naar de winkel. De plattegrond is trouwens te vinden op gtagames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CarlJohnson Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Hmm, die op gtagames.nl heeft wel een erg lage resolutie, als ik die zou uitprinten blijft er vrees ik niets van over. Naar de winkel kan ik niet echt meer terug aangezien ik het bonnetje vrijwel gelijk weggegooit heb, nare eigenschap CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.