Jump to content

vraagje over counter strike source

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eey,

ik heb counter strike source gekocht

maar wat moet ik daarna doen ?

(iets met steam ofzo ?)

en is het zo, dat als je dood bent dat je moet wachten tot de volgende ronde ?

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

Ja je moet als eerst gewoon het spel installeren, daarna vraagt die als het goed is of je een steam account wil maken als je die nog niet hebt moet je dat eerst ff doen, daarna moet je gewoon op steam klikke heb je als het goed geinstalleerd dan log je jezelf daar in, dan moet je nog ff counter strike download.. en je klikt dan gewoon een server aan die jou wel leuk lijkt en dan laad die de game en kan je mee doen.. Je hebt verschillende soorten games, bij de ene moet je wachten tot heel je team dood is, of gewone heeft, of dat de bom geplaats is, of dat de hostage gered zijn en dan kan je weer beginne.. maar als je deadmatch doet ( heel erg vet! ) dan leef je meteen weer als je dood ben.. Succes der mee :cya:

Geplaatst:

NOG WAT VRAAGJES:

ALS IK OOIT ME WINDOWS OPNIEUW INSTALLEER, KAN IK DAN GEWOON CS:S WEER OPNIEUW INSTALLEREN EN SPELEN ?

EN WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN CS 1.6 EN CS:S

EN WELKE IS BETER CS 1.6 OF CS:S ?

Geplaatst:

Caps lock uit zetten om te beginnen :puh:

ALS IK OOIT ME WINDOWS OPNIEUW INSTALLEER, KAN IK DAN GEWOON CS:S WEER OPNIEUW INSTALLEREN EN SPELEN ?

Denk van wel

CS:S is een verbetrde versie dacht ik

Geplaatst:
NOG WAT VRAAGJES:

ja kan er nog iemand helpen ?

Geplaatst:
NOG WAT VRAAGJES:

Misschien is het beter om de CapsLock uit te zetten want zo komt je bericht onvriendelijk en schreeuwend over. :)

Over je vraag: Als je ooit Windows opnieuw installeert kan je Counter-Strike Source gewoon weer opnieuw installeren. Bij je eerste installatie werd je gevraagd om je aan te melden met je Steam account of er een aan te maken indien je die nog niet had. Als je het spel installeert moet je op een bepaald moment je code invoeren, die bijgeleverd is bij je game. Als de code juist ingetypt is kan je het spel opnieuw spelen.

Het verschil tussen Counter-Strike 1.6 en Counter-Strike Source zit hem vooral in de game engine. CS 1.6 werkt namelijk op de Half-Life engine en CS Source op de Source engine, dezelfde engine als Half-Life 2, Day of Defeat: Source, Might and Magic etc. Om je een beter idee te geven van de grafische kwaliteit van de Source Engine: klik.

Welke versie er beter is kan enkel jij beslissen. De ene vind CS 1.6 beter, de andere CSS, vanwege de mooie graphics. Beide games worden vandaag nog steeds door duizenden gamers gespeeld dus geen tekort aan servers en mensen om tegen te spelen.

Als je nog een vraag hebt over Counter-Strike/Half-Life etc. mag je die ook stellen in het Creative Destruction Forum. :)

Geplaatst:
en zijn er ook maps dat je meteen weer opnieuw spawnt ?

zo ja hoe heten deze maps dan ?

Bedoel je een soort Deathmatch waar je na één seconde dood te zijn opnieuw spawnt? Ja, maar dat hangt ervan af welke spawntime de admin van die server ingesteld heeft. Op de meeste servers moet je wachten tot de ronde voorbij is. M.a.w. tot de Terrorists of Counter-Terrorists gewonnen hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...