60 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 er zij twee geweren op een artwork namelijk 1 die diego mendez in zijn hand heeft en 1 die een man in een wit pak beet heeft zou een shotgun kunnen zijn nou mijn vraag zijn deze gweren ook in de game ik heb namelijk aleen die twee artworks gezien als ze wel in de game zijn zou ik het volgende willen weten: -hoe heten ze -hoe duur bij ammonation -screen in game niet die artwork want die ken ik al alvast bedankt 60 Cent Reageren
Rickos Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 wat een onnodig topic >>> Door Lantyz: Wat een onnodige post. Niet posten wanneer je niets te zeggen hebt, svp.<<< Reageren
eagle^ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 rickos stop gvd iedereen af te kanker ***. dat mogen de admins wel. >>> Door Lantyz: Mag het iets minder? Wanneer iemands gedrag je tegenstaat kun je beter een PB naar de crew sturen, ipv. te vloeken<<< Reageren
BigM Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 rickos stop gvd iedereen af te kanker ***. dat mogen de admins wel. nou dit mag al helemaal niet maar volgende keer aub dit in het vragen topic stellen Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 zet anders ff een link naar die artwork dan kunnen we zien waar het precies omgaat Reageren
RS-modder Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 rickos stop gvd iedereen af te kanker ***. dat mogen de admins wel. pardon schelden mag zoiezo al niet maar met ziektes sorry maar ik vind dat echt niet meer normaal en ook nog vloeken Reageren
eagle^ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ja sorry, was effe pissig. het spijt me. Reageren
M4X Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Deze discussie slaat echt nergens op Ontopic: Ik weet even niet waar je het over hebt, als je een plaatje post van die artwork dan kan ik je wat meer vertellen. Ik kan je wel een link geven naar de Wikigta Wapenpagina, misschien staat hier iets tussen wat je zoekt. Er zijn volgensmij twee soorten shotguns in het spel: de dubbelloop en de normale. Ze kosten allebei rond de $750, de shotgun krijg je bij de Ammu Nation dacht ik, en de dubbelloop shotgun bij de Stonewalls J's op het eerste eiland. Hier een link naar de normale shotgun in LCS, in VCS is hij vrijwel hetzelfde... Ik kon helaas nergens een screen vinden van de dubbelloop shotgun Edit: bedankt Mastermind Bewerkt: 17 november 2006 door M4X Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Deze discussie slaat echt nergens op Ontopic: Ik weet even niet waar je het over hebt, als je een plaatje post van die artwork dan kan ik je wat meer vertellen. Ik kan je wel een link geven naar de Wikigta Wapenpagina, misschien staat hier iets tussen wat je zoekt. Er zijn volgensmij twee soorten shotguns in het spel: de dubbelloop en de normale. Ze kosten allebei rond de $750, de shotgun krijg je bij de Ammu Nation dacht ik, en de dubbelloop shotgun bij de messenwinkel (ben ff de naam kwijt ) op het eerste eiland. Hier een link naar de normale shotgun in LCS, in VCS is hij vrijwel hetzelfde... Ik kon helaas nergens een screen vinden van de dubbelloop shotgun de winkel die m4x bedoelt heet Stonewell J's in Little Havana Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Het is gewoon een standaard shotgun maar dan in een nieuw jasje. Reageren
60 Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 het probleem is dat ik wat aan het prutsen ben en niet weet hoe je meerdere screens kunt plaatsen als iemand dat ff uit legt kan ik de twee pics plaatsen Reageren
M4X Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 het probleem is dat ik wat aan het prutsen ben en niet weet hoe je meerdere screens kunt plaatsen als iemand dat ff uit legt kan ik de twee pics plaatsen Dit is heel simpel. Ga naar Imageshack, load je plaatje up, klik in het balkje boven je post (als je aan het posten bent, niet als je gepost hebt) op afbeelding invoegen (dat boompje). Kopier de link van imageshack, en klaar is kees Reageren
Preddy Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Links naar plaatjes die al op internet staan: Kopieer de url van het plaatje uit de adresbalk en plak die in je post. Selecteer de link en druk op het plaatje. Nu verschijnen er IMG tags eromheen. Herhaal dit voor zoveel plaatjes als je hebt. Plaatjes die op je PC staan: Staan ze nog op je PC, scroll dan een stukje naar beneden als je een post begint. Hier zie je een 'Bladeren' knop, klik hierop en zoek je plaatje op je PC op. Druk nu op 'Bestand toevoegen' en wacht even tot het geüpload is. Klik nu weer op 'Bladeren' en herhaal bovenstaande. Edit: Zu Spät Bewerkt: 17 november 2006 door Preddy Reageren
60 Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 oke hier is de eerste met diego hier is de tweede met dat witte pak die mogelijk een shotgun kon dragen Reageren
mertin Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 die shotgun kun je vinden in de hoek van het trailerpark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.