60 Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) ok en die andere??? Bewerkt: 17 november 2006 door 60-cent Reageren
mertin Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 en de anderen bestaat volgens mij niet maar anders denk ik dat het gwoon een uzi is zonder geluids demper Reageren
Rickos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 nu ik toch n dit topic post kan ik net zo goed even een tip geven sorry dat ik negatief overkom probeer alleen te helpen maar goed de tip als je tegen over de studio achter lnags die rijtjeshuizen rijd of loopt in dat soort van poortje langs de kant van het water heb je op een gegeven moement een poortje tussen het gebouw daar ligt een flame thrower goed dit is iets wat onduidelijk ik verduidelijk het even Reageren
60 Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 maar als die niet bestaat zoals mertin zei, waarom maken ze er dan een artwork van!? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Het lijkt op een Tec-9 die je in GTA VC en SA hebt maar een Uzi is het ook niet want die heeft maar 1 handvat en deze twee Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) PHXRMX91 je hebt gelijk het is een tec-9, maar dan met zo'n handvat voorop. En die tweede lijkt me een gewone bugs, greettzzzz, roneri een spellingsfout, ik bedoel shotgun Bewerkt: 18 november 2006 door roneri Reageren
mertin Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 neej een tec 9 kan het ook niet zijn want die heeft gaten in zijn loop maar mss is het wel een SMG maar dat zal ook wel niet anders chek het even Reageren
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 alle shotguns die ik weet: -de neppe one shot gewone mensen-stonewall j's -m4x is kooler, oneshot alles behalve bikers en sharks -eqaulizer, valt onder de pistolen maar oneshot alles (mijn standaard gun, lekker cheap) AN in de mall en hij ligt bij de jetski in de filmstudio's en dr is er nog 1 maar die zn naam weet ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.