Talietje Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 hallo, ik heb toweb en ik zo graag spelletjes op mijn site willen zetten, door een code te typen op een leeg stuk typeblad ofzo? of kan het niet , moet ik daarvoor een speciaal programma hebben??? Reageren
Argon Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Games op spelletjes sites bestaan meestal uit flash (bestanden met extentie *.swf) deze bestanden kan je via HTML inladen in een webpagina. <OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" CODEBASE="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/ cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"> <PARAM NAME="movie" VALUE="test.swf"> <PARAM NAME="play" VALUE="true"> <PARAM NAME="loop" VALUE="true"> <PARAM NAME="quality" VALUE="high"> <EMBED SRC="test.swf" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" PLAY="true" LOOP="true" QUALITY="high"> </EMBED> </OBJECT> Je kan test.swf veranderen door de naam van het bestand dat je wil inladen (2keer wijzigen) de rest van de parrameters spreken voor zichzelf hè. Reageren
Talietje Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 sorry maar ik begrijp het niet echt goed Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Wel, om te beginnen kan je eens kijken op enkele sites voor beginnende webmasters: Deesweb Leejoo Eens je games kan toevoegen, kan je kijken op pakweg Miniclip om spelletjes op je site te zetten (al dan niet met een FTP progje). Hopelijk heb je hier wat aan, anders reply je maar... Bewerkt: 17 november 2006 door Blu3ice Reageren
Talietje Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) edit: ik weet nu hoe ik aan html code's geraak, ik heb toweb als programma voor site's te maken. deze site klik hier even, wel daar kun je polls op maken , je hebt daar twee mogelijkheden ofwel een link ofwel een code maken. ik kies code maken, ik heb nu mijn poll gemaakt en krijg een code. ik plak die op een lege pagina in toweb ik update mijn site even en ik zie niets, alleen maar de code. help me asjeblieft! wat doe ik dan misschien verkeerd?? anders maak je ook eens een poll met code als test, misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen Bewerkt: 17 november 2006 door tallex Reageren
NIELS_ Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 edit:ik weet nu hoe ik aan html code's geraak, ik heb toweb als programma voor site's te maken. deze site klik hier even, wel daar kun je polls op maken , je hebt daar twee mogelijkheden ofwel een link ofwel een code maken. ik kies code maken, ik heb nu mijn poll gemaakt en krijg een code. ik plak die op een lege pagina in toweb ik update mijn site even en ik zie niets, alleen maar de code. help me asjeblieft! wat doe ik dan misschien verkeerd?? anders maak je ook eens een poll met code als test, misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen Ook een heel handige site:novelgames Reageren
Talietje Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 edit:ik weet nu hoe ik aan html code's geraak, ik heb toweb als programma voor site's te maken. deze site klik hier even, wel daar kun je polls op maken , je hebt daar twee mogelijkheden ofwel een link ofwel een code maken. ik kies code maken, ik heb nu mijn poll gemaakt en krijg een code. ik plak die op een lege pagina in toweb ik update mijn site even en ik zie niets, alleen maar de code. help me asjeblieft! wat doe ik dan misschien verkeerd?? anders maak je ook eens een poll met code als test, misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen dat was men vraag niet! dit hier boven!! Reageren
Talietje Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Games op spelletjes sites bestaan meestal uit flash (bestanden met extentie *.swf) deze bestanden kan je via HTML inladen in een webpagina. <OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" CODEBASE="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/ cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"> <PARAM NAME="movie" VALUE="test.swf"> <PARAM NAME="play" VALUE="true"> <PARAM NAME="loop" VALUE="true"> <PARAM NAME="quality" VALUE="high"> <EMBED SRC="test.swf" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" PLAY="true" LOOP="true" QUALITY="high"> </EMBED> </OBJECT> Je kan test.swf veranderen door de naam van het bestand dat je wil inladen (2keer wijzigen) de rest van de parrameters spreken voor zichzelf hè. maar hoe kan ik ze erin laden op mijn webpagina?? dat is mijn probleem Reageren
Argon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) <html> <head> <title>Titel van de pagina</title> </head> <body> <OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" CODEBASE="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/ cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"> <PARAM NAME="movie" VALUE="test.swf"> <PARAM NAME="play" VALUE="true"> <PARAM NAME="loop" VALUE="true"> <PARAM NAME="quality" VALUE="high"> <EMBED SRC="test.swf" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" PLAY="true" LOOP="true" QUALITY="high"> </EMBED> </OBJECT> </body> </html> Als test.swf veranderd door de naam van het bestand dat je wil inladen (2keer wijzigen) dan zou het moeten werken Deze code moet je gewoon in een lege .html pagina zetten. Good luck Bewerkt: 18 november 2006 door Argon Reageren
Talietje Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) ik heb geen html pagina want ik heb toweb, denk ik toch :$ kijk, ik heb dus toweb, ik maak bv. een gastenboek op een site en dan krijg ik een code, maar ze zeggen dat ik die moet uploaden?! waar uploaden, of moest ik ze nou opslaan? en bij die code staat niet html vooraan en html achteraan, dus ik moet er nog iets met doen.. MAAR WAT? Bewerkt: 18 november 2006 door tallex Reageren
Argon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik heb geen html pagina want ik heb toweb, denk ik toch :$kijk, ik heb dus toweb, ik maak bv. een gastenboek op een site en dan krijg ik een code, maar ze zeggen dat ik die moet uploaden?! waar uploaden, of moest ik ze nou opslaan? en bij die code staat niet html vooraan en html achteraan, dus ik moet er nog iets met doen.. MAAR WAT? Ik denk dat je beter contact opneemt met toweb dan, want ik zij bijgod niet weten wat je juist bedoeld. Dus je kan oftwel die code hier posten (kans is klein dat iemand je hier kan helpen tenzij die ervaring met toweb heeft) of je kan contact opnemen met toweb zelf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.