Drive Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 Als ik steeds die foto wil nemen staat er of: Photo not good of ik ben te dichtbij Help mij!! xD Greetz, Drive Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 Als ik steeds die foto wil nemen staat er of: Photo not good of ik ben te dichtbijHelp mij!! xD Greetz, Drive Ik heb deze missie zelf nog niet gehaald, maar de tips die het spel geeft zijn handig. Je moet oefenen op fotos maken, en je moet verder weg staan. Dus het komt er op neer dat je van ver af goed moet inzoomen en een hele goeie foto maken. Oefenen kan handig zijn. Veel succes met deze missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sarwish Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 eerte of tweede foto dat is ook bij mij maar ik heb die missie al gehaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 Ik heb deze missie ook een paar keer moeten herhalen voordat ik hem voltooid heb, vanwege het feit dat die fotos niet te ver weg gemaakt mogen zijn en ook niet te dichtbij. Daarbij komt ook nog bij dat je een beperkt aantal fotos kan maken zodat je niet er op los kan klikken en hopen dat er een goed is. Als je dan ook nog meerekend dat je binnen een tijdlimiet de foto moet maken (Voordat ze weg rijden en varen) kan ik toch wel begrijpen dat je hier enige problemen mee hebt. Als je een foto van de auto moet maken moet je zorgen dat de hele auto hier op staat maar toch zo ver mogelijk ingezoomd, dit doe je voor het geval je het nog niet wist met het vierkantje, uitzoomen met het rondje. Bij de foto die je van de boot moet maken moet je zorgen dat de gehele boot hier op staat maar probeer toch zo ver mogelijk in te zoomen en als hij niet goed is zoom dan wat uit. Dit is typisch een missie waarbij vaak proberen een Mission Passed tot gevolg heeft. Veel succes ermee en mocht het niet lukken doe ik de missie graag voor je als je je savegame even upload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drive Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2006 Ty Ik heb m voltooid Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
turklijer Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Ik heb laatst mijn vriends PSP geleend met VC:S ik kwam uit bij dit missie en lukte me niet, dus k keek hier en volgde de raad op maar mislukte elke x weer ik heb deze 8 moeten doen voordat ik hem af had, de reden dat ik dit post is om te zeggen je moet NIET een foto maken van de voertuigen maar van hun GEZICHTEN na dit had ik hem gehaald wou dit ff delen voor mensen die er ook problemen mee zouden hebben/nog gaan krijgen meschien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.