M4X Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Heb hier aardig lang aan gewerkt, rates plz Edit: @Crankeye & Antonio: thx voor jullie rates, ik heb wat aan de schouder gedaan: Bewerkt: 17 november 2006 door M4X Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Hmm, eerlijk gezegt vind ik hem niet zo mooi. De render is scheef geknipt bij z'n rechter schouder. Ik vind het zoiezo niet echt mooi geknipt... De achtergrond past er niet bij, grunge en spooky En het is teveel ijs achtig... De text is er wel mooi in, alleen veel te groot, dat past niet... Dus eigenlijk vind ik het niet zo'n mooie sig 6/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik vind het een mooie sig, goeie effects gebruikt, niet te veel. Toch kun je misschien de render gewoon downloaden,, Hier is hij iets raar gerenderd, zoals z'n linker shouder, daar zit een inham in, ik zou aan deze punten nog wat doen en dan is het echt een mooie sig Reageren
BigM Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hmmm: je denkt nu dat er hier achteraan iets negatiefs komt maar ik kan helemaal niks verzinnen want ik vind het zeer mooi gedaan eigenlijk idd zoals antonio past de achtergrond er niet zo heel er bij maar dat vind ik heel erg mee vallen en op een bepaalde manier toch ook weer heel erg mooi 9,7/10 Reageren
M4X Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Thx Special Marc Jullie hebben wel een beetje veel gelijk, maar het is moeilijk om de hele achtergrond te gaan veranderen . Ik heb wel de schouder wat mooier uitgewerkt, jullie hadden gelijk dat die best lelijk was. De nieuwe versie staat overigens ook in de bovenste post. Nog meer rates? Reageren
.Antonio Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Schouder is mooier, border is ook mooi, ik vind hem wel mooier ja maar hij is niet echt geweldig, ik vind de achtergrond nog teveel op ijs lijken dus een 8/10 Bewerkt: 24 november 2006 door .Antonio Reageren
Damage Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Schouder is mooier, border is ook mooi, ik vind hem wel mooier ja maar hij is niet echt geweldig, ik vind de achtergrond nog teveel op ijs lijken dus een Mischien een beetje een laat antwoord maar check je eigen sig ff, Die is onder basic jonge Maar M4X, Mooi met effecten gedaan, Ik vind de achtergrond er noujuist goed bijpassen omdat grunge lijkt en die gast van Assassin Creed vind ik ook een beetje een grungy type 80% van mij ga zo door @.Antonio: Reageren
M4X Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Thx voor je rate Damage, maar ik vind dat je Antonio's sig er niet mee kan vergelijken. Dit omdat hij z'n eigen achtergrond niet heeft gemaakt, en het is een totaal ander soort signature. Ontopic: Ik maak dankbaar gebruik van deze bump, dus nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.