Majus Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) een vriend van me zegt dat die 99% heeft en dat ie precies 100% ni kan halen , en dan zeg ik dat hij cheat , dan zegt hij dat hij niet cheat en dat hij nog een minigame moet doen , dat is 50 hotdogs verkopen , Kun je wel hotdogs verkopen , ik ben zeker dat ie liegt Bewerkt: 10 november 2004 door Majus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Nouwjah Kijk bij hem in de Save Game Bij Stats dan extra ofzo helemaal onderin en daar staat Times Cheated: ... staat er 0 dan heeft hij niet gecheat staat er 1 of meer dan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 die woont in holland ik woon in belgië hij zei het op msn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.