remco_17 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 hey mense, ik heb laatst een mod gedownload voor een lamborghini in gta sa te krijge, de files erin gezet als ie in de readme ervan zei, en ook de verschillende regels vervangen. Nu wil ik mijn savegame laden en dan krijg je dat schermpje met afbeelding van sown personage en dat blije muziekje:P en dan hangt ie vast:S Reageren
Jorair Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Dat kan, dat is dat er in de files ergens een fout zit, en dat gta daardoor niet meer werkt. Het enige wat je dan kan doen is de auto er terug af halen, en eventueel een andere auto inzetten. Ik raad je ook aan auto's met SAMI te installeren, daarbij kun je minder fouten maken waardoor je GTA zou kunnen vastlopen. Reageren
remco_17 Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 waar haal ik SAMI vandaan dan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 waar haal ik SAMI vandaan dan? Die kan je hier downloaden. Als goede handleiding voor SAMI kan je deze tutorial van Typhoon gebruiken, waarin alles heel goed is uitgelegd. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 heb je met de imftool alles gebackupt en goed gereplaced en op rebuild archif gedaan??? Reageren
Dolf666Bad Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik ein da ook ies voorgehad, maa dan wel me ne hummer. maa kheb san andreas der af gesmete en weer geinstalleerd en dan gewoon chill opnieuw begonne. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik ein da ook ies voorgehad,maa dan wel me ne hummer. maa kheb san andreas der af gesmete en weer geinstalleerd en dan gewoon chill opnieuw begonne. wil je ajb ABNAlgemeen Beschaafd Nederlands [/font] spreken want andere en ik snappen de ballen van (niet) ik snap alleen dat je een hummer had dat het fout ging,dat je je spel opnieuw geinstlaeert hebt en dat je te snel typt om zonder fouten te typen Reageren
remco_17 Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik heb begrepen van iemand dat ik modden in gta SA kan vergeten, omdat ik versie 2 heb. Terug zetten naar versie 1 heb ik geen zin in want dan moe ik weer opnieuw beginnen met spray tags en trainen enzo,(ben nu net zo ver), en ik heb het al een paar ker opnieuw gespeeld en dat verveeld telkens hetzelfde doen. Zijn er geen mods te vinden voor gta SA versie 2? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik heb begrepen van iemand dat ik modden in gta SA kan vergeten, omdat ik versie 2 heb. Terug zetten naar versie 1 heb ik geen zin in want dan moe ik weer opnieuw beginnen met spray tags en trainen enzo,(ben nu net zo ver), en ik heb het al een paar ker opnieuw gespeeld en dat verveeld telkens hetzelfde doen. Zijn er geen mods te vinden voor gta SA versie 2? Nee.. Versie 2 is een niet-modbare versie. Je kunt trouwens switchen tussen versie 1 en versie 2. Als je zin hebt om versie 1 te modden, gebruik je die versie. Als je zin hebt om je spel verder te spelen, gebruik je versie 2. Dat doen de savegamers van dit forum ook. Mijn eigen spel zit op versie 1, en moet regelmatig voor versie 2 een savegame doen. De patch is overigens hier te vinden. Reageren
Jorair Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 bedankt allemaal voor jullie reacties, maar ik heb begrepen van iemand dat ik modden in gta SA kan vergeten, omdat ik versie 2 heb. Terug zetten naar versie 1 heb ik geen zin in want dan moe ik weer opnieuw beginnen met spray tags en trainen enzo,(ben nu net zo ver), en ik heb het al een paar ker opnieuw gespeeld en dat verveeld telkens hetzelfde doen. Zijn er geen mods te vinden voor gta SA versie 2? Dat is maar gedeeltelijk waar hoor, als je grote mods, zoals SA MP en MTA wil installeren, kun je dat inderdaad beter vergeten, maar simpele automods kunnen meestal nog wel hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.