Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Je kunt nieuwe FBI kleding maken en dat aan de ballas geven. Reageren
JelleVD Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Weet je zeker dat je niet mee wil doen? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 ja heel zeker. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 zal ik weer de cargrp.dat aanpassen dat ze in Fbitrucks rijden PS: de fbitruck komt normaal niet in het spel voor Reageren
JelleVD Geplaatst: 25 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) Ga je gang! EDIT: Wegens huisarrest 1 week niet online. Sorry. EDIT 2: Ik heb alle Vagos vervangen voor zogenaamde ''relschoppers'', en maandag zal ik aan de Ballas beginnen. EDIT3: Wegens goed gedrag ben ik weer online Bewerkt: 30 november 2006 door jellevd Reageren
slurfie Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Het zou leuk zijn als je bij je safehuis ( bij sweet, rider enzo ) dat je daar een legerbasis van maakt. Ik zou best willen helpen. Bewerkt: 2 december 2006 door slurfie Reageren
JelleVD Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik vind het goed dat je meedoet. Kun je DFF's in-game krijgen? (ik kan dat niet :$ ) Groetjes JelleVD PS. Ik ben bezig met de Ballas en de nieuwe loadscreens Reageren
slurfie Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik vind het goed dat je meedoet. Kun je DFF's in-game krijgen? (ik kan dat niet :$ )Groetjes JelleVD PS. Ik ben bezig met de Ballas en de nieuwe loadscreens Ja ik kan DFF's ingame krijgen. Alleen weet ik niet hoe het er uit moet gaan zien? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Gaat het straks ook deze richting in? Tank zou wel leuk zijn Bewerkt: 2 december 2006 door stefaneke Reageren
slurfie Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Gaat het straks ook deze richting in? Tankzou wel leuk zijn Dat plaatje doen het niet bij mij? Reageren
slurfie Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 srry, nu wel Kzou het niet weten. En, er zit al een tank in SA? Neej, ik weet het niet. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 hier de readme om de fbitruck als balla auto te hebben. Reageren
slurfie Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 hier de readme om de fbitruck als balla auto te hebben. Moet je er ook niet bij zetten, dat de auto's die de ballas eerst hadden weg te doen? Ik weet dus nog steeds niet wat voor legerbasis ik moet maken, ik ben bezig met een soort van sloppen legerbasis. Ik kan hierna ook nog een maken zoals vice city, of iets anders. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 hier de readme om de fbitruck als balla auto te hebben. Moet je er ook niet bij zetten, dat de auto's die de ballas eerst hadden weg te doen? Dit snap ik niet helemaal ze rijden gewoon in FBItrucks en niet meer in Tahoma's en Majestics als ik het goed heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.