slurfie Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 hier de readme om de fbitruck als balla auto te hebben. Moet je er ook niet bij zetten, dat de auto's die de ballas eerst hadden weg te doen? Dit snap ik niet helemaal ze rijden gewoon in FBItrucks en niet meer in Tahoma's en Majestics als ik het goed heb Neej want er staat ook nog dat die auto's hun gang auto's zijn Reageren
JelleVD Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Kun je de Legerbasis van VC in SA zetten, op een speciaal eiland? Gr. JelleVD Reageren
slurfie Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Kun je de Legerbasis van VC in SA zetten, op een speciaal eiland?Gr. JelleVD ff kijken Bewerkt: 5 december 2006 door slurfie Reageren
JelleVD Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Dit is een deel van mijn werk tot nu toe (misschien zitten er foute bestanden bij, mijn excuses daarvoor) : Edit: Hoe kunnen we de gang(s) nieuwe wapens geven?? Da Phoenix, kun jij alle ballas nieuwe textures en nieuwe DFF's geven? Gangs.zip Bewerkt: 7 december 2006 door jellevd Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Ik heb ook een andere Verdant Meadows gemaakt. met uitkijktorens enzo... ik ga alles ff texturen en dan zet ik hem online EDIT: slurfie je had gelijk. en de Fbitruck balla's doen het niet ik maak er fbiranchers van EDIT 2: Het zijn cheetah's geworden maar wel zwart hier zijn de nieuwe auto's EDIT 3: hier is de complete mod en Jellvd zeg ff als er wat ontbreekt Army Mod oja en kijk bij content daar moet je 10 sec wachten Bewerkt: 7 december 2006 door Da Phoenix Reageren
slurfie Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 EDIT: slurfie je had gelijk.en de Fbitruck balla's doen het niet ik maak er fbiranchers van FBI trucks doen het bij mij. Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Geweldig Da Phoenix, die vliegbasis! Gr. JelleVD PS. We moeten nog even wachten of we de mod al online gaan zetten, want ik ben nog bezig met een nieuw introfilmpje, en Slurfie met de Vercetti Mansion (gaan we ook ingame proberen te doen.) Bewerkt: 7 december 2006 door jellevd Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Dankje en hoe zit dat met de Army Base uit Vice City kan iemand die plaatsen bij mijn vliegbasis. en misschien kan de Vercetti Mansion daar ook komen Reageren
slurfie Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Dankje en hoe zit dat met de Army Base uit Vice City kan iemand die plaatsen bij mijn vliegbasis. en misschien kan de Vercetti Mansion daar ook komen Ik ben met de army base gestopt. Vercetti Mansion Crasht Bewerkt: 8 december 2006 door slurfie Reageren
JelleVD Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik heb CJ's huis ook even veranderd: -> Nieuw Huis <- JelleVD Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Wel geinig, zo met die danger posters Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 We gaan nu proberen missies en wapens te doen, Da Phoenix, kun jij nieuwe missies maken? Gr. JelleVD Reageren
slurfie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Ik ben al bezig met wat SCM-modding. SA ligt neer Bewerkt: 10 december 2006 door slurfie Reageren
JelleVD Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 je MAIN.scm wekt, de wapens liggen nu op het basketbal veld. JelleVD Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Met SCM modding doe ik niet mee want andere doen het niet bij mij EDIT: als je IPL's kan modden dan hoef je geen main.scm te gebruiken Bewerkt: 11 december 2006 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.