slurfie Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Met SCM modding doe ik niet mee want andere doen het niet bij mij EDIT: als je IPL's kan modden dan hoef je geen main.scm te gebruiken Weet ik, maar dan kan je geen missie's enz... En dat IPL lukt me niet (Wapens) Reageren
JelleVD Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Bij mij werken ze wel van Slurfie, maar dat is MAIN.scm Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 We kunnen het best doen maar dan maken we 2 download packs één met MAIN.scm éé'n zonder main.scm MET IPL's (dat kan ik wel) en ik heb een parachute gemaakt en ik kwam een gave helicopter tegen (chinouk). en daar ga ik even toestemming voor vragen of we die mogen gebruiken. PS: hoe zullen we onze gang noemen Reageren
slurfie Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) We kunnen het best doen maar dan maken we 2 download packséén met MAIN.scm éé'n zonder main.scm MET IPL's (dat kan ik wel) en ik heb een parachute gemaakt en ik kwam een gave helicopter tegen (chinouk). en daar ga ik even toestemming voor vragen of we die mogen gebruiken. PS: hoe zullen we onze gang noemen ik weet wel hoe met IPL maar het lukt niet. Het is mij ooit eens gelukt . gang: the army? origineel he. Show die heli eens dan. Ik weet wat een chinook is, geen chinouk. Laterzz PS. Met de IPL pack heb je dan geen missies, als we dat gaan doen. Bewerkt: 13 december 2006 door slurfie Reageren
JelleVD Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Het Intro - Filmpje is nu af. Da Phoenix, heb je die gang al gemaakt? En wat moet ik nog op de Website zetten? JelleVD Reageren
slurfie Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Ik stop ermee, sorry Bewerkt: 15 december 2006 door slurfie Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Jammer Slurfie ik zal je missen Hier is Chinook Het Intro - Filmpje is nu af. Da Phoenix, heb je die gang al gemaakt? En wat moet ik nog op de Website zetten? JelleVD Op de site staat PHXRMX94 ten eerste is het 91 en ten 2e is het Nu Da Phoenix Bewerkt: 14 december 2006 door Da Phoenix Reageren
JelleVD Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Sorry, ik zat te dromen denk ik . En de naamswijziging: Ik laat het bij Phxrmx91 (maakt dat echt veel uit? ) , want anders moet ik weer heel veel bestanden vervangen . Slurfie waarom stop je? PS. ik heb een gunshop gemaakt. (Screens komen zo online) PS2( ). Slurfie, mag ik je wel in mijn MSN lijst laten staan? JelleVD Bewerkt: 14 december 2006 door jellevd Reageren
slurfie Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Sorry, ik zat te dromen denk ik . En de naamswijziging: Ik laat het bij Phxrmx91 (maakt dat echt veel uit? ) , want anders moet ik weer heel veel bestanden vervangen . Slurfie waarom stop je? PS. ik heb een gunshop gemaakt. (Screens komen zo online) PS2( ). Slurfie, mag ik je wel in mijn MSN lijst laten staan? JelleVD Tuurlijk, kan ik ook ff zeggen waarom. Back Bewerkt: 15 december 2006 door slurfie Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 mijn san andreas doet het niet: zie dit dus voorlopig kan ik nix testen maar wel maken ps: weten jullie waar ik 3DSmax 8 kan downloaden ik heb nu 6 maar Trial verloopt Reageren
JelleVD Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Zoals ik zei, zal ik de screens van CJ gunshop even online zetten: klik klik Slurfie, kun jij daar body armor en een paar guns laten spawnen? (voor het MAIN.scm pack) JelleVD Bewerkt: 15 december 2006 door jellevd Reageren
slurfie Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Zoals ik zei, zal ik de screens van CJ gunshop even online zetten:klik klik Slurfie, kun jij daar body armor en een paar guns laten spawnen? (voor het MAIN.scm pack) JelleVD Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Hej Jelle en Slurfie weten jullie nog mijn CJ garage Mod Die ga ik proberen te veranderen in een Leger garage Is da goed Reageren
JelleVD Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Is goed En kunnen jullie screenshots van zelfgemaakte dingen voor de mod naar mij sturen? Dan kan ik ze op de website zetten. En Da Phoenix, heb je die Chinook al kunnen regelen? Bewerkt: 16 december 2006 door jellevd Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ja nu ben ik bezig met SA weer aan de praat krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.