slurfie Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Ik heb die dingen laten spawnen body armor en een paar guns Bewerkt: 16 december 2006 door slurfie Reageren
JelleVD Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Welke heb je laten spawnen? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Ik ben ook bezig met Paint shop pro en photoshop. om een soort poster te maken en wat back-grounds is dat goed? dus als jullie screens hebben van Army Mod zouden jullie die via msn kunnen sturen Bewerkt: 16 december 2006 door Da Phoenix Reageren
slurfie Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Welke heb je laten spawnen? MINIGUN, TEARGAS, SNIPER, M4, ROCKETLA, HEATSEEK, MP5, PARACHUTE, SATCHEL, BODYARMOR, SAWNOFF, BRASSKNUCKLE, GRENADE, AK47 Dan zit het veld vol. PS. Het kunnen nog andere worden Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Als je ook op verschillende plekken Hydra's, Rhino's & Hunters kon laten spawnen zo dat ook er vet zijn. ik wil ze wel een Army Skin geven. Ik maak ook wel een nieuwe textures voor wapens EDIT: Ik heb VICE CITY GEKREGEN VAN EEN VRIEND DUS IK GA EEN POGING WAGEN VOOR DE ARMY BASE Bewerkt: 16 december 2006 door Da Phoenix Reageren
slurfie Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Als je ook op verschillende plekken Hydra's, Rhino's & Hunters kon laten spawnenzo dat ook er vet zijn. ik wil ze wel een Army Skin geven. Ik maak ook wel een nieuwe textures voor wapens EDIT: Ik heb VICE CITY GEKREGEN VAN EEN VRIEND DUS IK GA EEN POGING WAGEN VOOR DE ARMY BASE nice Reageren
JelleVD Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik heb al LoadScreens en nieuwe introfilmpjes gemaakt, dus je hoeft alleen nog de backgrounds te doen. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ik maak wel backgrounds voor PC & San Andreas En in een legerstijl maar ook San Andreas EN Vice City Stijl Reageren
JelleVD Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ga je die ook in aparte Packs zetten? Reageren
JelleVD Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik denk de ballas, en dan kunnen we hem releasen. Zullen we als team bij elkaar blijven om te modden? JelleVD Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) MIJN SAN ANDREAS DOET HET WEER ik wil wel als modding team. en zullen we ook een V2 maken met nieuwe FBI en SWAT Teams. en het lukt nu aardig met de Vice CIty Army base EDIT: wat bedoel je met balla's want de Balla gang had ik al veranderd in Claude's van GTA3 Bewerkt: 17 december 2006 door Da Phoenix Reageren
JelleVD Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Oja, natuurlijk! Maar had je ze ook nieuwe textures gegeven? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Oja, natuurlijk! Maar had je ze ook nieuwe textures gegeven? hij vervangt alle ballas EDIT: ik hen nieuwe ideeen voor Ballas: Claude Uit GTA3 Tommy Vercetti Uit VC Ricardo Diaz uit VC Bewerkt: 18 december 2006 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.